Mercator po priznanju Oglaševalec leta prejel tudi nagrado Marketinška odličnost 2023

AKTUALNO

Slovenija

31.05.2023

"Najboljši sosed", kot se glasi eden od sloganov Mercatorja, je na zmagovalni marketinški in oglaševalski poti

 

Na Slovenski marketinški konferenci (SMK) v Portorožu je Mercator s projektom Bele embalaže prejel nagrado za marketinško odličnost 2023, ki jo podeljuje Društvo za marketing Slovenije (DMS). Marketinška nagrada v kategoriji odličnost trajnostnega delovanja prihaja po dvakrat zaporedno osvojenemu oglaševalskemu priznanju. Bele embalaže so marketinški zgled ustvarjanja dodane vrednosti s poslovnim sodelovanjem, spodbude otroške ustvarjalnosti in trajnostnega premisleka. Strokovno priznanje potrjuje marketinško odličnost v izjemno konkurenčnem okolju. 

Bele embalaže zmagujejo

V Mercatorju so pred dobrim letom na natečaju, v katerem je sodelovalo več kot tisoč otrok iz vse Slovenije, spodbudili ustvarjanje novih likov blagovne znamke izdelkov za otroke Lumpi. Nato so s družbami Atlantic Grupa, Medex, Fructal in Koncern Bambi razvili posebno izdajo izdelkov priznanih blagovnih znamk v belih embalažah, z liki Lumpi pa otroke spodbujajo, naj embalaže ponovno uporabijo in z njimi ustvarijo nekaj novega.  

Posebne izdaje priljubljenih izdelkov so pašteta Argeta, prehranski dopolnili Propolis Oral in Gelee Royal Junior, sadna pijača Pingo ter piškoti Plazma, ki so na Mercatorjevih policah v spremenjenih, belih embalažah. Bela embalaža namreč otroke spodbuja k ustvarjanju nečesa novega, hkrati pa k premisleku o tem, da embalaže ni treba takoj zavreči, ampak lahko zanjo poiščemo nove namene in jo znova uporabimo.

Pri razvoju marketinške ideje Bele embalaže je sodelovala agencija Herman & partnerji.