Na Slovenski marketinški konferenci, ki te dni v organizaciji Društva za marketing Slovenije (DMS) in Časnika Finance poteka v Portorožu, so razglasili najboljše marketinške projekte preteklega leta in jim podelili nagrade marketinške odličnosti.
Naziv letošnjega državnega prvaka v marketingu pa je za celovit marketinški pristop prejelo podjetje Atlantic Grupa. Desetčlanska strokovna komisija je v obrazložitvi zapisala: »Atlantic Grupa d. d. postavlja merilo, kako bi marketing moral delovati v vseh podjetjih. Njihovi marketinški projekti imajo glavo in rep, jasne in zrele cilje, odlikuje pa jih konsistenca ter jasna marketinška naravnanost skozi celotno delovanje podjetja.«
»Ta nagrada je predvsem spodbuda, da to, kar delamo, vsakič znova postavimo na ogled. To včasih prinese priznanje, drugič le primerjavo z drugimi, ki pa je velik nauk in lekcija za naprej. Pomembno je, da se med seboj učimo, spodbujamo, spoštujemo. Dokler s tem, kar delamo, prispevamo k dvigu dodane vrednosti v Sloveniji in boljšemu življenju, smo na pravi poti,« je ob prevzemu nagrade povedal Enzo Smrekar, podpredsednik Atlantic Grupe za Delikatesne namaze, Donat in Internacionalizacijo.
Tudi letos so v DMS v sklopu tekme za nagrade Marketinške odličnosti razpisali štiri kategorije. Prejeli so 20 prijav, kar je glede na zahtevne kriterije prijav lepo število vrhunskih projektov zadnjega leta. Podjetje Petrol je zmagalo v kategoriji Odličnost marketinške strategije, Poslovni sistem Mercator in Zavarovalnica Triglav sta skupaj v vrhu kategorije Odličnost trajnostnega delovanja, NLB je slavila v kategoriji Marketinška odličnost kot odziv na izredne razmere, Atlantic Grupa pa je najboljša v kategoriji Odličen korak pred drugimi.
»Marketing je ena od ključnih funkcij v sodobnem poslovnem okolju. Strokovnjaki za marketing zelo dobro poznajo in razumejo potrebe trga, kar jim omogoča, da lahko uspešno soustvarjajo vrednost za uporabnike in podjetje kot celoto. Zato je pomembno, da odlične marketinške prakse predstavljamo stroki in drugim oddelkom v podjetjih. Na ta način v podjetjih in organizacijah tudi vzdržujemo ali izboljšujemo svojo marketinško kondicijo,« je namen tekmovanja povezala Tanja Kavran, izvršna direktorica DMS.