32. SOF s sloganom »Kreativnost je brezčasna«

NAPOVED

Slovenija

23.05.2023

V Avditoriju Portorož bo 14. in 15. junija ponovno potekal že 32. Slovenski oglaševalski festival (SOF) – osrednji letni dogodek oglaševalske stroke v Sloveniji.

Zgodnje prijave za osebno udeležbo so odprte še do 13. maja. Tudi letošnji festival napoveduje pester program in zabavno druženje. Za osvežitev bo s svojimi premium pivi poskrbela Pivovarna Union, okrepčilen četrtkov zajtrk pa bo v domeni Perutnine Ptuj in njihove priljubljene salame POLI. 

Rdeča nit letošnjega programa je KREATIVNOST, ki se razteza na različna področja – od kulinarike in športa do umetne inteligence in igričarstva. S številnimi domačimi in tujimi govorci iz različnih področji bodo na festivalu iskali odgovore na vprašanji, ali znamo kreativnost izkoristiti kot osnovno orodje za ustvarjanje presežkov, ki bo blagovnim znamkam pomagalo dolgoročno izstopati, in ali nas kreativnost lahko poveže v času, ko smo kot družba vse bolj razdeljeni.

Kreativnost, umetna inteligenca in strojno učenje

Daphne Stavropoulou, direktorica marketinga v Pivovarni Laško Union bo govorila o tem, ali lahko ljudi naučimo kreativnosti, in pojasnila, kako lahko v svojih ekipah zgradimo trdno kulturo kreativne odličnosti. Ali bo umetna inteligenca postala kreativec leta, se bo spraševal Mark Mavretič, kreativni strateg pri največji platformi za generiranje AI video vsebin na svetu, Synthesia. Projekti postajajo v vse večjem obsegu odvisnih od uporabe strojnega učenja. Prav zato se moramo vprašati, kako lahko podpiramo smiselne inovacije in kaj ob tem pomeni biti odgovoren. V svet smiselnih inovacij bo udeležence popeljala Anna Nowak, vodja skupine za kreativnost in tehnologijo, Dentsu (Isobar), Poljska.

Personalizacija, kulinarika in jugo nostalgija

Zanimivih vsebin in govorcev bo še veliko. Med drugim bo govora o tem, zakaj izdelki in kultura jugoslovanskega socializma še danes vzbujajo pozitivne emocije in občudovanje, s priznanima chefoma bomo govorili o ustvarjalnosti v kulinariki, ugotavljali bomo, da personalizacija ni več konkurenčna prednost, ampak nekaj, kar uporabniki od blagovne znamke pričakujejo in kako zahtevna je postala v luči varovanja osebnih podatkov.

Nasmeh z imenom Ilka

Kot vsako leto bo tudi letošnji SOF gostil zanimivo osebnost s sveta športa. Letos bo na odru blestela Ilka Štuhec. O zaviti progi njene kariere, o težkih poškodbah, o tem, da je mama ena sama, in tudi o nasmehu, za katerim se najbrž včasih skrije in s katerim nas vedno omreži, se bo z alpsko smučarko, dvakratno svetovno prvakinjo Ilko Štuhec, pogovarjal Saša Jerković.