"Naša distribucijska ekipa v Sloveniji je naredila pomemben napredek pri širitvi portfelja in razvoju poslovanja. Odlično sodelovanje nas je v preteklosti uvrstilo na seznam partnerjev podjetja Haleon/GSK, izjemno zahteven postopek izbire udeležencev pa je potekal v tajnosti. Naša ekipa je v konkurenci pokazala najboljše rezultate in potencial za rast in veseli smo, da nas je to izjemno priznano mednarodno podjetje izbralo za svojega distributerja," so sporočili iz Atlantic Grupe.
V tekočem mesecu maju je podjetje uradno pričelo z distribucijo izdelkov blagovnih znamk: Aquafresh, Corega, Centrum, Sensodyne in Parodontax.
Po podatkih agencije za tržne raziskave AC Nielsen zavzemajo omenjeni blagovni znamki več kot 50-odstotni tržni delež v kategoriji izdelkov za nego ustne votline na slovenskem trgu, pričakovan promet v prvih 12-tih mesecih pa so ocenili na več kot pet milijonov evrov.
Spomnimo, da je Atlantic Grupa v prvem četrtletju 2023 dosegla prihodke od prodaje v višini 215,6 milijona evrov, kar predstavlja 16,8-odstotno rast glede na enako obdobje lani.
Dobiček pred obrestmi, davki in amortizacijo (EBITDA) se je pod vplivom precejšnje rasti cen v najrazličnejših poslovnih dejavnostih znižal za 12,2 odstotka in je znašal 20,9 milijona evrov, čisti dobiček v prvih treh mesecih pa je nižji za 20,4 odstotka in dosega 9,6 milijona evrov.