Podeljenih je bilo sedemnajst zlatih in šest velikih nagrad diggit. Največ nagrad, po pet zlatih in tri velike, so se razveselili v DROM agency, predstavniki Agencije 101 pa so domov odnesli tri zlate in tri velike nagrade.
Organizator – medijska hiša Marketing magazin – je podelil tudi nagrado zlati likalnik za digitalno osebnost leta 2023, ki jo je prejel Timotej Gala, namestnik direktorja Httpoola.
DROM agency je veliko nagrado za digitalno kampanjo prejel za projekt »Ti sam fejlaj – Joker Out approva« za naročnika A1 Slovenija, taista kampanja pa je dobila tudi zlato nagrado v kategoriji influencerji. Za istega naročnika je DROM agency v sodelovanju z agencijo Taktik prejel zlati nagradi v kategorijah IT & telekomunikacije in posebni digitalni projekti za projekt »Spletne brihte – največji spletni kviz na svetu« Akcijo je žirija nagradila še z zlato nagrado v kategoriji FMCG. Z naročnikom Cockta je agencija osvojila drugo veliko nagrado, in sicer za digitalni oglas »Cockta – Tvoje telo. Tvoja stvar«, ki je prejel tudi zlato nagrado v kategoriji blago široke potrošnje. Tretjo zlato nagrado je agencija osvojila z naročnikom Lidl Slovenija (v kategoriji digitalna učinkovitost) za »Šopek iz Lidla«, ki je tudi prejemnik zlate nagrade v kategoriji trgovina. DROM agency je zlato nagrado prejel tudi v novi kategoriji samopromocija agencij, kjer so zmagali s svojim profilom na TikToku.
Agencija 101 je veliko nagrado prejela v kategoriji družbenih medijev, in sicer za digitalno akcijo »Lepo je biti kmet« za naročnika Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano RS. Akcija je prejela še zlato nagrado, in sicer v kategoriji javni sektor. Drugo veliko nagrado diggit je agencija prejela v kategoriji digitalnih inovacij, natančneje za virtualno pomočnico M.A.I.A. za naročnika Merkur, ki je agenciji prinesla še zlato nagrado v kategoriji raba podatkov. Tretjo veliko nagrado so prejeli v kategoriji digitalna strategija, in sicer za znamko Argeta Junior »Kreativno razmišljanje otrok« za naročnika Atlantic Droga Kolinska, ki je dobila tudi zlato nagrado v kategoriji mediji in zabava.
Zlate nagrade diggit so prejele še digitalna agencija CNJ z naročnikom ZOO Ljubljana v kategoriji javni sektor za spletno stran za donacije in ozaveščanje PiroMaček Shop, Zavarovalnica Generali za svoj projekt »Personalizirani videi za obnovo avto zavarovanja z AI asistenco« v kategoriji finančnih storitev, zavarovalništva in bančništva, kreativni studio Trampolin pa za Big Bangov tridimenzionalni billboard v kategoriji digitalnega zunanjega oglaševanja. V novih kategorijah učinkovitostnega marketinga, oblikovanja in uporabniške izkušnje so slavile agencije POINT OUT za akcijo »Črni Peter/k«, agencija Sonce.net za preznamčenje naročnika Mjob in AV studio, ki je za Zavarovalnico Triglav zasnoval aplikacijo i.triglav. Luna TBWA je prejela zlato nagrado v kategoriji šport in prosti čas za spletno mesto »Laško Skočimer« za naročnika Pivovarna Laško, v kategoriji turizem pa Turizem Ljubljana za TikTok profil @VisitLjubljana.
Organizatorji DIGGIT-a so letos četrtič podelili tudi priznanje za pomembne dosežke na področju digitalnih komunikacij v Sloveniji. Zlati likalnik za digitalno osebnost leta je prejel Timotej Gala, namestnik direktorja Httpoola, ene od najuspešnejših zgodb v slovenskem (digitalnem) prostoru, ki dokazuje, da znamo tudi Slovenci »pogledati« v prihodnost.
»Vsekakor je spodbudno, da je bilo prijavljenih več kot 70 projektov, ki so se potegovali za nagrade diggit. Med njimi je bila kopica zanimivih, nekaj jih je posebej izstopalo, nekaj pa, povsem običajno, ni ponudilo presežka. Med prijavljenimi projekti smo lahko zaznali, da agencije in podjetja sledijo globalnim smernicam in trendom, nekaj projektov je tudi takih, da si trende digitalnega oglaševanja upa celo narekovati. Posebej pohvalno je, kadar prav digitalne aktivacije predstavljajo osrčje celostnih kampanj. Ker smo Diggit, smo prav takim dali nekaj prednosti. V imenu celotne žirije pa lahko trdim, da so nas najbolj očarali projekti z jasno in čisto kreativno idejo. Taki imajo ravno v digitalnem okolju, kjer je čas zaznave kratek, informacij pa preveč, največjo moč. Žiriranja smo se lotili nadvse resno in zavzeto, prijavljenim projektom namenili precej časa in verjamem, da so končni zmagovalci tisti, ki si to dejansko najbolj zaslužijo. Digitalna marketinška pokrajina pri nas ima zagotovo lepo in razgibano prihodnost,,« je letošnjo digitalno letino komentiral predsednik žirije Jure Doler, ustanovitelj in direktor agencije Engagency..
Digitalne rešitve, ki so nastale v preteklem letu, je poleg predsednika Jureta Dolerja ocenjevalo še dvanajst članov žirije. Pri izboru presežkov na področju digitalnega komuniciranja so sodelovali še Manca Šalehar, vodja marketinga v Woltu, Gregor Murn iz oddelka trženje in prodaja v Media Busu, Lucija Vrankar, upravljavka družbenih omrežij v skupini Next Media, Jaka Jauh, višji strokovni sodelavec v Zvarovalnici Triglav, Manca Krnel, kreativna direktorica v agenciji PM, poslovni mediji, Kristina Gregorc, direktorica digitalne komunikacije, razvoja in spletne prodaje v Mercatorju, Andraž Štalec, direktor in soustanovitelj agencije Red Orbit, Nataša Sernc, vodja marketinga v Novi KBM, Blaž Ferenc, direktor korporativnih komunikacij v A1 Slovenija, Sara Mekinc, vodja oddelka za vsebine v agenciji bold.group, Marko Filipič, ustanovitelj agencije Funkit marketing, in Špela Anzeljc Gačnik, informacijska arhitektka v agenciji Innovatif.