SLO bocni levo
SLO bocni desno

10. DIGGIT: Brez novosti ni prihodnosti

AKTUALNO

Slovenija

09.05.2023

Na konferenci o trendih prihodnosti DIGGIT, ki je danes potekala v ljubljanski dvorani Grand Hotela Union Eurostars so imeli pester program.

V 10. različici dogodka so mednarodni in domači govorci delili svoja predvidevanja za prihodnost, ki jo bo narekovala tehnologija.

DIGGIT se je iz konference o digitalnih komunikacijah v desetih letih preobrazil v konferenco za prihodnost, ki jo določajo digitalni trendi. Udeleženci, več kot 1000, so se seznanili z vročimi trendi, kot so umetna inteligenca s poudarkom na ChatGPT, metavesolje in splet 3.0, poleg tega pa so se učili mehkejših veščin, da bodo lahko vzbudili pozornost potrošnikov in si zagotovili njihovo dolgoročno predanost.

Med igričarstvom in digitalnim darvinizmom
Nekdanji pastor Scott Gould se je kot strokovnjak za vpletenost uporabnikov posvetil vprašanju, kako se blagovne znamke povežejo s potrošniki in vzpostavijo dolgotrajne odnose ter jih vpletejo na čustveni ravni. Strateg za digitalno preobrazbo Vladimir Vulić je govoril o krmarjenju po spremembah v dobi digitalnega darvinizma in v vedenju potrošnikov ter o vplivu umetne inteligence na prihodnost dela, Aragorn Meulendijks pa je predstavil, kako tehnologija spreminja civilizacijo, ki jo poznamo, in kakšne so priložnosti metavesolja. Sam Butler, vodja poslovnega razvoja in partner pri Attention Economics, podjetju za svetovanje, ki je specializirano za igričarstvo, je obiskovalcem približal industrijo iger in predstavil priložnosti, ki jih oglaševalcem prinaša igričarstvo. ​Alastair Banks je postregel z glavnimi digitalnimi zanimivostmi preteklih in prihodnjih 12 mesecev.

Na odru 10. DIGGIT-a so bili tudi uspešni Slovenci v tujini in športnik oz. uspešni smučarski skakalec, svetovni prvak v smučarskih skokih, Timi Zajc.

Seveda ni manjkalo niti izrednega slovenskega znanja. Med drugim so slovenske legionarje, ki so se odločili za delo zunaj slovenskih meja, na okrogli mizi zastopali: Lan Belič (Booking.com), Matteo Mozetič (Unilever), Kristina Ilič (adidas) in Petja Jarm (Accenture), vodila pa jo je novinarka Anja Hlača Ferjančič.

Tea Gobec in Špela Anzeljc iz agencije Innovatif sta izmerili moč umetne inteligence, in sicer koliko lahko UI dohaja kompleksno zastavljeno kombinacijo spretnosti in ali zna čustveno inteligentno navigirati na zahtevnejših področjih.

Na koncu so podelili tudi nagrade (objava ob 21.uri).