SLO bocni levo
SLO bocni desno

Hrvaška: Odlična udeležba na letošnjem marketinškem Summitu revije InStore v Zagrebu

AKTUALNO

Regionalne

01.05.2023

V četrtek (27.aprila) je potekal tradicionalni Marketing Summit v Zagrebu, ki ga je hrvaška redakcija revije InStore tokrat organizirala v večnamenski dvorani Kraš Avditorija (Ravnice 48). Predstavilo se je petnajst uglednih domačih in mednarodnih marketinških strokovnjakov, ki so predavali o aktualnih trendih FMCG.

Marketinškega vrha se je udeležilo okrog 300 udeležencev, že na začetku pa so organizatorji ob prvem predavanju "keynotte" govorca Tonyja Durhama v dvorano prinesti dodatne stole.

Osrednji letni regijski dogodek na Hrvaškem je za marketinške strokovnjake, ki se ukvarjajo s trženjem v podjetjih in institucijah in je namenjen vsem, ki želijo s svojo blagovno znamko doseči večji uspeh in rast, upravičil pričakovanja.

Tudi tistih, ki imajo osebno motivacijo za učenje na takih dogodkih, saj so lahko tudi tokrat izvedeli marsikaj poučnega za uspeh na konkurenčnem področju trženja v FMCG.

Poslanstvo Marketinškega vrha revije InStore je, da v enem dnevu prikažemo najboljše, najaktualnejše in najučinkovitejše praktične primere in strategije na področju marketinga ter predstavimo najnovejše marketinške pristope na Hrvaškem, v regiji in svetu.

Letos so se organizatorji odločili narediti še korak dlje in hrvaška redakcija revje InStore je dejansko zagotovila novo premium izkušnjo!

Konferenca je potekala v hibridni obliki (Live & Metaverse), poleg tradicionalne konference v živo pa so (kot pred njimi srbska redakcija) ponudili tudi vsebine v Metaverse kot nadgradnjo fizičnega dogodka, prek katerega bo konferenca živela še skozi vse leto.

Program je bil razdeljen na tri dele: 1.Navdih, 2. Digitalizacija in 3.Katere blagovne znamke FMCG zmagujejo in kako?