SLO bocni levo
SLO bocni desno

Hrvaška: Marketinški Summit revije InStore v Zagrebu

AKTUALNO

Regionalne

25.04.2023

Na sporedu je v četrtek, namenjen pa je vsem, ki želijo doseči večji uspeh in rast s svojo blagovno znamko, a tudi tistim, ki imajo osebne motivacije za uspeh na področju trženja FMCG.

Poslanstvo Summita je pokazati najboljše, največ (ne)uspešnih primerov in strategij na področju trženja FMCG in v enem dnevu predstaviti najnovejše marketinške pristope na Hrvaškem, regiji in svetu.

V Zagrebu ga vsako leto organizira hrvaška redakcija revije InStore in to je osrednji letni regionalni dogodek za marketinške strokovnjake v podjetjih in institucijah.

Pod eno streho združujemo domače in mednarodne marketinške strokovnjake, ki z udeleženci delijo primere dobre marketinške prakse in rezultate ekskluzivnih tržnih raziskav.

Konferenca obravnava presečišče kompetenc in znanja na področju trženja FMCG s praktičnimi primeri in stvarmi, ki izpolnjujejo potrošnike, povečujejo vrednost blagovne znamke in omogočajo rast.

Več lahko izveste na uradni spletni strani konference tukaj, tudi o govorcih.