VB: Priljubljenost zamrznjene hrane narašča

AKTUALNO

Svetovne

18.04.2023

BBC poroča, da potrošniki zaradi povišanja življenjskih stroškov svežo hrano v vse večji meri zamenjujejo za zamrznjeno, prenaša to novico Marketing Magazin.

V članku na spletnem portalu BBC so se navezali na raziskavo Kantarja, ki kaže, da so v supermarketih zamrznjeni izdelki celo boljši od svežih izdelkov, med najbolj priljubljenimi pa so piščanec, pice, krompirček in pripravljene jedi.

Trgovci, kot so Waitrose, M&S, Iceland in Tesco, so za BBC povedali, da so ta trend opazili, saj se je pri njih prodaja zamrznjenih piščancev povprečno povečala za 5,9 odstotka, druge zamrznjene pripravljene hrane pa za 2,6 odstotka. M&S je poročal tudi o povečani prodaji živil, kot so zamrznjena zelenjava, sadje in zelišča, ki naj bi kupcem pomenila »izdelke z visoko prehransko vrednostjo«.

»Zamrznjena hrana je običajno veliko cenejša od sveže, bolj zdrava od hitre prehrane, poleg tega pa povzroča manj odpadkov in zato se je v vseh krizah dobro prodajala,« je za BBC dejal maloprodajni analitik Ged Futter.