Cilj, ki so si ga zadali s to naložbo, kot poudarjajo iz podjetja, je povečanje proizvodne zmogljivosti kot odgovor na naraščajoče povpraševanje potrošnikov, izboljšanje učinkovitosti in podpora lokalnim delovnim mestom.
Triletno naložbo, ki je del strategije rasti Premier Foods, namenjene ponovnemu vlaganju v proizvodne lokacije, bodo izvedli v dveh fazah. S prvo fazo v vrednosti 9 milijonov funtov so posodobili proizvodnjo riževega pudinga in kreme Ambrosia z novo linijo za polnjenje smetane in visokohitrostnimi pakirnimi linijami z najsodobnejšo tehnologijo, s čimer so izboljšali proizvodnjo, povečalo učinkovitost in prešli na popolnoma reciklirano embalažo.
Druga faza, vredna 10 milijonov funtov, vključuje manjšo širitev tovarne in novo linijo za proizvodnjo krem in je trenutno v teku ter bo končana do poletja prihodnje leto, so zapisali v objavi podjetja.
Poleg tega bo nova ekspresna linija v skladu s cilji programa: »Enriching Life Plan« zmanjšala porabo energije za 50 % v primerjavi s tradicionalnimi metodami kuhanja in zamenjala embalažo za pudinge in kreme z materiali, ki jih je mogoče reciklirati.
»Naložba kaže, kako predani smo Liftonu in ohranjanju proizvodnje tukaj v Združenem kraljestvu. Ambrosia je ena najbolj priljubljenih britanskih blagovnih znamk hrane in ponosni smo, da jo še naprej proizvajamo v Devonu. Kaše Ambrosia so bile velik uspeh in lepo je videti, kako ti rezultati omogočajo ponovno vlaganje v obrat, naše ekipe in povečanje zmogljivosti. Tovarna je del skupnosti Lifton že več kot 100 let in prav tako smo navdušeni nad tem, kar prihaja v prihodnje,« je dejala Rachel Matheson, generalna direktorica Premier Foods Lifton.
Vir: InStore
Foto: Premier Foods