Tjaša Lenardič, ki je strateginja v ENKI, digitalni agenciji, je za Marketning Magazin predstavila uspeh Ete Kamnik o tem, kako so s strateškim pristopom k spletni prodaji ustvarili večjo povezavo z uporabniki in blagovno znamko pripeljali v domove ljudi, kar se je odražalo v preko 400-odstotni rasti spletne prodaje v dveh letih.
V letu 2021 so v agenciji ENKI prevzeli celostno skrb za blagovno znamko Natureta, ki letos praznuje svojo 100-letnico. Gre za blagovno znamko z izjemno tradicijo in dobro prepoznavnostjo v slovenskem prostoru.
Na podlagi analiz so sprejeli strategijo kampanje »always on«, ki je pomenila odmik od klasične pojavnosti v valovih k tako rekoč dnevnim aktivnostim. Prepoznali so potrebo po pomladitvi blagovne znamke, zato so ohranili orodja, ki nagovorijo starejšo ciljno skupino, razvili pa nova, ki nagovarjajo mlajše. Članek lahko v celoti preberete v 501. številki Marketing magazina.
Poklon zgodovini Prvi izdelek iz omejene serije šestih, s posebnimi etiketami oblikovanimi izključno za proslavitev 100 jubileja Ete Kamnik je že na policah. Na etiketi je rokopis Melanije Žargi, ki je s soprogom Stankom leta 1923 začela proizvajati gorčico in vlagati kompote pod znamko ETA, v Duplici pri Kamniku. Vseh šest bodo do konca leta uvrstili na police spletne trgovine natureta.si. |