Objekt je odprl pomočnik ministra za notranjo in zunanjo trgovino Žarko Malinović.
Franšiza Jutro ponuja malim in neodvisnim trgovcem po vsej Srbiji priložnost za izboljšanje poslovanja, lastniki trgovine na Divčibarah pa so prejeli podporo Metroja za posodobitev objekta v skladu s svetovnimi maloprodajnimi trendi, novo opremo ter strokovne nasvete za izboljšanje celotnega poslovanja s ponudbo ter marketinško podporo in prepoznavnost.
Načrtujejo, da bo Metro na tak način podprl odprtje več sto trgovin Jutra v Srbiji z naložbami v izboljšanje obstoječih manjših trgovskih objektov in sicer v vrednosti več milijonov evrov v naslednjih letih.
"Želimo, da so trgovine Jutro sinonim za partnerstvo, rast, posodobitev in izboljšanje poslovanja malih trgovcev v Srbiji, saj menimo, da je izjemno pomembno, da običajno družinska podjetja, dolgoročno uspešno poslujejo. Zavedamo se izzivov, ki jih imajo neodvisni trgovci predvsem v manjših okoljih, kjer je razvoj konkurenčne trgovine za potrošnike nujen, zato se bomo v prihodnjih letih še posebej posvetili zagotavljanju podpore, deljenju našega znanja in mednarodnih izkušenj s temi trgovci. Franšiza Jutro je primer naše dolgoročne veleprodajne vizije in predanosti našim partnerjem v Srbiji in hvaležni smo, da je ministrstvo za notranjo in zunanjo trgovino to prepoznalo in potrdilo s prisotnostjo pomočnika ministra ob otvoritvi," je dejal André Rinnensland, (na fotografiji v ospredju) generalni direktor Metro Cash&Carry Srbija.
Žarko Malinović, pomočnik ministra za trgovino, storitve in politiko konkurence, je dejal: "Metro kot mednarodna veriga na srbski trg nenehno prinaša novo kakovost in kar je še pomembneje. Vedno skrbi za kupca in pošilja jasno sporočilo, da je pri trgovanju pomembno skrbeti za trajnostni razvoj«.
Trgovina na Divčibarah ponuja več kot 5000 izdelkov, del ponudbe pa predstavljajo lokalni izdelki iz tega (valjevskega) kraja.
"Po dveh desetletjih poslovanja smo se odločili za vključitev v program »Jutro«, saj smo želeli naš objekt dvigniti na višjo raven. Divčibare postajajo vse bolj zanimivo turistično središče in verjamemo, da bo naša trgovina prijetno in moderno nakupovalno središče za vedno več turistov, ki imajo visoka pričakovanja. Skupaj z Metrojem, s katerim sodelujemo že več kot desetletje, smo vložli kapital in našli način, da ostanemo prepoznavni za naše kupce z izboljšano ponudbo domačih in lokalnih izdelkov ter uporabnimi rešitvami, ki obstajajo v svetu," pa je povedala Branka Ilić, lastnica trgovine z dosedanjim imenom Pepa na Divčibarah, ki se odslej imenuje po franšiznem programu Metroja - Jutro.