Z rastjo prodaje v višini 5,8 % je podjetje doseglo zgornjo polovico napovednega razpona za preteklo poslovno leto, s skupno prodajo, ki se je povečala za 4,6 %, na 32,4 milijarde evrov.
Pričakovanja glede prilagojenega EBITDA so bila nekoliko presežena, saj se je povečal za 112 milijonov evrov, na 1,19 milijarde evrov (+111 milijonov evrov).
"Metro je zdaj bolj osredotočen, učinkovit in jasno pozicioniran kot kdaj koli prej. Kombinacija trgovin, dostave, spletnega trga in digitalnih storitev ustvarja ekosistem, ki celovito zadovoljuje potrebe strank na rastočem, razdrobljenem trgu. Naš večkanalni poslovni model kaže, kako izgleda prihodnost veleprodaje, in zahvaljujoč jasni strategiji smo v preteklem poslovnem letu še naprej rasli. Tudi operativni EBITDA se je znatno povečal, kar je postavilo temelje za nadaljnje naložbe. Ukvarjamo se s pravimi nalogami, na vrhu seznama vseh pobud pa je vedno ena stvar, zadovoljstvo strank," je dejal Steffen Greubel, izvršni direktor družbe Metro AG.
Vsi prodajni kanali Metroja so v poslovnem letu 2024/25 uspeli povečati prodajo. Poslovanje prek veleprodajnih trgovin Metro se je povečalo za 3 % (739 milijonov EUR). Poslovanje v segmentu dostave se je povečalo za 14 % (1,1 milijarde evrov), kar jih uvršča med gonilne sile rasti večkanalnega modela Metroja. Tudi spletna prodaja se jim je povečala za 19 % (57 milijonov EUR), predvsem zaradi rasti prodaje na spletnem trgu B2B Metro Markets.
Strateški kazalniki uspeha v okviru programa sCore so pokazali znaten napredek v poslovnem letu 2024/25. Prodaja strateškim strankam je predstavljala 77 %, razpoložljivost zalog je dosegla 97 %, Metro pa je delež prodaje lastnih blagovnih znamk povečal na 26 %, zahvaljujoč pobudi: »Leto lastne blagovne znamke«.
Delež prodaje FSD (distribucija hrane) se je povečal na 28 % celotne letne prodaje (v primerjavi s 17 % pred uvedbo programa sCore), delež digitalnih prihodkov pa na 16 % (v primerjavi s 6 % pred uvedbo programa sCore).
IZ UO (Upravnega odbora) napovedujejo, da bo v poslovnem letu 2025/26 skupna rast prodaje znašala od 3 % do 6 %, prilagojeni EBITDA pa da se bo povečal za 50 do 150 milijonov evrov.
Vir/Foto: Metro


