To je 188. objekt v maloprodajni mreži Univerexporta. Poleg velikega števila izdelkov in posebnih akcij, ki so jih pripravili za to otvoritev, bo podjetje svoje potrošnike v novem objektu razveseljevalo z elektronskimi cenami.
V skladu s sodobnimi svetovnimi trendi so namreč na policah novo odprtega objekta postavili elektronske cene, s pomočjo katerih postane nakupovanje hitrejše in enostavnejše, ažuriranje in priprava akcijskih cen pa preprosto in z le enim klikom. Na ta način dosežejo splošno zadovoljstvo, med kupci in zaposlenimi, saj se cene ažurirajo samodejno, iz »centra«.
"Elektronske cene niso pomembne samo za nas kot podjetje, naše potrošnike in zaposlene ampak tudi za naravno okolje. Skladno z ekološkimi težnjami in politiko "zero paper" takšen način označevanja cen izdelkov namreč drastično zmanjšuje porabo papirja in s tem prispeva k ohranjanju narave," so zapisali v sporočilu za javnost.
Objekt se razprostira na skoraj 800 kvadratnih metrih prodajnih površin, potrošniki pa lahko izbirajo med več kot 8500 izdelki. Univerexport je v svojo široko paleto vključil tudi domače izdelke iz lastne proizvodnje ter ekološke izdelke pod blagovno znamko Organa in pa tudi bačke mesne dobrote in sveže meso, ki prihaja s kmetij.
Njihova ponudba vključuje Univerexportove blagovne znamke: Baš Baš, Naše best in Daj Daj.