Objekt se razprostira na več kot 500 kvadratnih metrih, potrošnikom pa ponuja prijetno in učinkovito nakupovanje z ponudbo več kot 60-000 izdelkov.
V ponudbi lahko potrošniki najdejo izdelke iz lastne proizvodnje podjetja pod blagovnimi znamkami Bačka, Organa in Vučurević ter zasebne blagovne znamke Baš Baš, Daj Daj in Naše najloše.
Stavba predstavlja pomembno gospodarsko in socialno naložbo za Čačak, saj so z odprtjem omogočili 19 novih delovnih mest.
Ob odprtju so za prve stranke zagotovili darila. Prvih 100 strank je prejelo darilne pakete, drugih 100 nakupovalne bone, na dan otvoritve pa je bil vsak 100. nakup brezplačen.
Poleg tega Univerexport v Čačku ponuja redne mesečne in tedenske ugodnosti. Med najbolj priljubljenimi so tedenske promocije, ki jih začnejo vsak petek ter posebni popusti za upokojence 10. in 25. v mesecu. Potrošnike čaka akcija »Padec cen«, kjer bodo na policah lahko našli več kot 200 izdelkov s popustom do -50 %.
V podjetju pravijo, da odprtje tega objekta prispeva k izboljšanju nakupovalne ponudbe v zahodnem delu države.
Vir/Foto: Univerexport