Na dan odprtja so potrošnike čakala številna presenečenja, akcijske cene, a tudi darila za prvih 200 kupcev v obliki darilnih paketov ter brezplačen nakup za vsakega 100. kupca.
V času od 30.3. do 30. aprila potrošnike čaka posebna akcija, ki velja le v novo odprtem objektu v Jagodini.
Objekt se razprostira na več kot 650 kvadratnih metrov prodajnih površin, potrošniki pa lahko izbirajo med 9000 izdelki. V podjetju pravijo, da poleg velikega števila izdelkov h kakovosti ponudbe prispeva njena pestrost. Na policah novoodprtega obrata so na voljo izdelki, ki se lahko odzovejo na vsakodnevne potrebe, a tudi na mnogo bolj kompleksne zahteve potrošnikov.
Univerexport je v svojo pestro ponudbo vključil tudi domače izdelke iz lastne proizvodnje. To so ekološki izdelki: "Iz naše dežele", pod blagovno znamko Organa ter bačke mesne dobrote in sveže meso, ki prihajajo z njihovih kmetij in sicer so izdelki v trgovini v 48 urah in niso nikoli zamrznjeni.
V širini ponudbe so tudi Univerexportove blagovne znamke: Baš Baš, Naše najboljše in Daj Daj.