Nova zasnova logotipa ima "krepko pisavo, značilen utrip in posodobljeno barvno paleto, vključno s črno barvo, ki poudarja zavezanost znamke Pepsi Zero Sugar,"so sporočili iz podjetja.
Pepsijevo novo podobo bodo v Severni Ameriki predstavili to jesen, v času 125. obletnice znane znamke. Po vsem svetu pa bo znana pijača "v novih podobah" na voljo naslednje leto, 2024.
Prenova 20oz steklenic blagovne znamke se je že začela, vključno s Pepsi Zero Sugar, 100-odstotno recikliran PET.
Mauro Porcini, višji podpredsednik in vodja oblikovanja pri PepsiCo, je dejal: »V PepsiCo oblikujemo naše blagovne znamke tako, da pripovedujejo privlačno in celostno zgodbo. Pepsi je sijajen primer blagovne znamke, ki se je v 125 letih nenehno preoblikovala, da bi ostajala del pop kulture in življenja ljudi. Novo identiteto blagovne znamke smo zasnovali zaradi povezovanja prihodnjih generacij z dediščino naše blagovne znamke, pri čemer smo razlikovanje od naše zgodovine združili s sodobnimi elementi, da bi tako nakazali našo drzno napoved prihodnosti oz. tega, kar prihaja."
Sprememba recepta Pepsija v VB |