Novo zasnovo embalaže bodo v trgovinah predstavili konec leta 2023 ali v začetku leta 2024, so sporočili.
"Naši člani in stranke opažajo veliko povpraševanje po ponudbi. Z naraščajočo inflacijo v zadnjih letih sta naši blagovni znamki Xstra in Coop prevzeli večji delež količine nakupov v košaricah kupcev. Zahvaljujoč Coop Tradingu lahko kupujejo večje količine in so kupcem cene v trgovinah privlačne. Z novim dizajnom bodo naši izdelki še privlačnejši," je povedala Minna Björklund, direktorica zasebnih blagovnih znamk pri Coopu.
Za projekt skrbi Branding studio Bedow, ki deluje v Stockholmu.
"Veselimo se sodelovanja z Bedowom. Pokazali so celovit oblikovalski koncept, ki je hkrati prilagodljiv in prepoznaven, kar je bilo ključnega pomena pri izbiri agencije," je povedala Mette Husby, vodja blagovne znamke in oblikovanja pri Coop Trading.
"Coop Trading se sooča z obsežno pernovo blagovne znamke. Zelo smo veseli, da so nam zaupali vodenje dela pri novi zasnovi. To je velika naloga, ki se je bomo lotili z veliko predanostjo in skrbnostjo," je dejal Martin Bergström, direktor oblikovanja pri Bedowu.