"Del poti sem hodila z roko v roki s timom hitro rastočega in izjemno uspešnega podjetja na področju premium otroške opreme, Malimi zakladi, potem pa se je pojavila priložnost, ki bo zdaj sooblikovala mojo rast in prispevala k mojemu profesionalnemu razvoju. Eden od mojih ključnih ciljev je, da Mlekarno Celeia, ki ima vse komponente za uspešno zgodbo, z ustrezno komunikacijsko podporo in izbranimi komunikacijskimi kanali popeljemo na mesto, ki ji pripada, na sam vrh prepoznavnosti in uspešnosti. Obenem pa z najrazličnejšimi prijemi svoje kupce crkljamo in še naprej izgrajujemo visoko stopnjo zaupanja v našo blagovno znamko, v naše prvovrstne izdelke in zvestobo," je dejala Tjaša Kobal Anžur.
Tjaša Kobal Anžur iz Hisense Europe v Mlekarno Celeia
AKTUALNO
Slovenija
13.03.2023
Tjaša Kobal Anžur je nova vodja strateškega marketinga v Mlekarni Celeia. Tja se podaja po dvajsetih letih poslovne poti kot vodja tržnega komuniciranja za blagovno znamko Gorenje sprva znotraj skupine Gorenje, nato pa še skupine Hisense Europe, je poročal MM (Marketing Magazin).