Hrvaška/Mehika: Predstavniki Kanaana podpisali pogodbo s Costcom

AKTUALNO

Regionalne

22.02.2023

Lastnik in direktor podjetja čipsa Zvonko Popović je za Lider potrdil, da je njihove prigrizke zdaj mogoče najti v trgovinah mehiškega Costca, sicer ameriške trgovinske verige.

"V veliko čast nam je, da smo v njihove trgovine vstopili preko kupca, za katerega ustvarjamo blagovno znamko. Trenutno imamo naročila za Mehiko, do konca leta pa bomo izvažali še v ZDA, Južno Korejo, Avstralijo in Novo Zelandijo. Za uspeh pri poslovanju s tako zahtevnim kupcem je treba imeti vrhunski izdelek, kar smo dosegli, v tem primeru čipsom," je povedal Zvonko Popović.

Kolikšen je ta posel za hrvaško podjetje, je Popović pojasnil s tem, da cena izdelka odpira možnosti za boljše poslovanje in s tem nadaljnji razvoj.

Poudaril je, da so cene nekaterih surovin nekajkrat višje kot prej, problem domačih proizvajalcev pa je tudi embalaža.

Z blagovno znamko Kanaan so v letu 2021 ustvarili 22,65 milijona evrov prihodkov, v letu 2022 pa so prihodki v primerjavi z letom prej zrasli za okoli 20 odstotkov, na 27 milijonov evrov.

Predvsem zaradi rasti cen in prodaje premium izdelkov z močnimi rast izvoza zaradi odpiranja novih trgov.

"Za letošnje leto je naš cilj nadaljnja stabilizacija poslovanja in investicij v energetiki in proizvodnji. Vlagamo v skladiščne zmogljivosti, predvsem za osnovne surovine, v proizvodne in pakirne zmogljivosti ter proizvodnjo energije, da bi sledili zahtevam kupcev, znižali stroške in se zavarovali pred prihodnjimi tržnimi šoki," je zaključil Popović.