Ameriški multinacionalni proizvajalec slaščic, hrane za hišne živali in drugih živilskih izdelkov ter ponudnik storitev oskrbe živali z 40 milijardami ameriških dolarjev letne prodaje v letu 2021, je na Otoku zagnal proizvodnjo znanega izdelka, a z drugačnim okusom.
Blagovna znamka Hubba je v zadnjem času doživela ponoven porast priljubljenosti in znova pritegnila široko paleto potrošnikov.
"Na trgu sladkarij imamo s Hubba Bubbo dodatno prednost pri blagovni znamki milenijcev," je povedala Michelle Frost, izvršna direktorica Mars Chocolate Drinks and Treats.
Iz podjetja so pred tem storili enak korak z blagovnima znamkama Skittles in Starburst ter potrošnikom ponudili znane okuse v obliki zamrznjene poslastice.
"Po uspešnem lansiranju Skittles Stix in Starburst Ice Lollx leta 2022 je lansiranje Hubba Bubba v naši ponudbi sladoledov vznemirljiva poteza za leto 2023 in upamo," je dodal Frostova.
Sladoled bo kmalu v vseh trgovinah po Združenem kraljestvu, medtem ko bo" 4-pack" samo v supermarketih na Islandiji, so sporočili iz Marsa.