Wolt, platforma za dostavo hrane in izdelkov iz trgovin, je v Ljubljani odprla svojo prvo lastno spletno trgovino, ki je optimizirana in namenjena zgolj dostavi.
Tovrsten koncept je Wolt v Sloveniji prvič predstavil junija lani v Mariboru, odlični odzivi pa so pripomogli k odločitvi, da možnost enostavnega, hitrega in zanesljivega nakupovanja ponudijo tudi uporabnikom v prestolnici. Tem bo na voljo več kot 3.000 izdelkov, tudi številnih lokalnih ponudnikov, ki jih bodo lahko naročili vse dni v tednu med 9.00 in 23.30.
Lani je tehnološko podjetje Wolt v Sloveniji premierno predstavilo optimizirano spletno trgovino, namenjeno zgolj dostavi. Globalni trend tovrstnih trgovin se je izoblikoval po močnem porastu spletnega nakupovanja živil, ki ga je pospešila pandemija covida-19. In čeprav so klasične trgovine ponovno odprte, spletni nakupi ostajajo stalnica, saj so potrošniki prepoznali njihove prednosti, med drugim sta to hitrost in priročnost storitve.
Kot pravi Kaja Koblar, vodja Wolt Market Slovenija, je bila širitev v prestolnico naslednja logična poteza. "Mariborčani so Wolt Market odlično sprejeli, njihov odziv pa je še dodatno potrdil naše prepričanje, da je širok izbor trgovin na platformi ključnega pomena za zadovoljevanje potreb uporabnikov. Z odprtjem trgovine v Ljubljani uresničujemo svoj cilj, da slovenskim uporabnikom olajšamo manjše in velike nakupe, jim prihranimo čas ter ponudimo najboljšo možno uporabniško izkušnjo."
Od trenutnih 'luštov' do večjih tedenskih nakupov
Wolt Market Ljubljana se tako pridružuje obstoječim trgovinskim ponudnikom na platformi. Nabor izdelkov zajema vse osnovne kategorije živil, od svežih izdelkov, kot so sadje in zelenjava, meso in mlečni izdelki, do pijač, prigrizkov in neprehrambnih potrebščin, kot so kozmetika, čistila in toaletni papir. Pri tem je velik poudarek namenjen sodelovanju z vodilnimi slovenskimi dobavitelji in proizvajalci, s čimer uporabnikom ponujajo njihove najljubše lokalne blagovne znamke.
Zahvaljujoč pestri in ugodni ponudbi izdelkov je spletna trgovina primerna za vse vrste nakupovanja, od manjših nakupov, ko uporabnikom zadiši kakšen prigrizek ali pa na hitro potrebujejo osnovna živila, do večjih tedenskih nakupov, ki so tudi na drugih trgih vse bolj v ospredju. Uporabniki naročene izdelke na želen naslov prejmejo v 30 minutah, naročila pa lahko oddajo tudi vnaprej in določijo želeni čas dostave na pet minut natančno.
Ponudba po meri uporabnikov
Vodja Wolt Market Slovenija poudarja, da v iskanju novih načinov, kako nadgrajevati uporabniško izkušnjo, s pridom uporabljajo tehnologijo, med drugim tudi različna orodja, ki spremljajo nakupne procese: "Ti podatki nam omogočajo, da lahko ponudbo izdelkov nenehno obnavljamo in prilagajamo skladno z nakupnimi potrebami in željami uporabnikov. Prav tako smo izjemno agilni in se prilagajamo glede na nastale potrebe, na primer ob sneženju v ponudbo dodamo lopate za sneg ipd." Tehnologija, ki jo v celoti sami razvijajo, jim omogoča tudi optimizacijo vseh procesov, torej od nabave izdelkov do priprave vrečk za dostavo, ter zmanjšuje napake pri vsakem procesu, kot je denimo manjkajoči ali napačni izdelek. Vse to torej omogoča brezhibno in odlično uporabniško izkušnjo.
V Mariboru se cedita pivo in mleko
Mariborčani so v zadnjih dveh mesecih na Wolt Marketu najpogosteje naročili pivo, mleko, mandarine in limone. Tudi sicer pri naročilih prednjačijo sveži izdelki, kot sta sadje in zelenjava, kar po besedah Kaje Koblar kaže na veliko zaupanje uporabnikov: "Gre za izdelke, ki jih potrošniki v klasičnih trgovinah sami pazljivo izbirajo. Ponosni smo, da nam zaupajo to presojo in da s skrbnim izborom kakovostnih izdelkov upravičujemo svojo zanesljivost in njihovo zaupanje."