Dostava iz restavracij in trgovin
Wolt je svojo dejavnost na Obali razširil še na Piran, Portorož in Lucijo, kjer lahko uporabniki zdaj naročijo hrano in izbrane izdelke na svoj dom, v pisarno ali preprosto kar na plažo. Na voljo jim je pestra izbira restavracij z napolitanskimi picami, mediteranskimi jedmi, testeninami, ribjimi specialitetami, jedmi z žara, kebabi, burgerji in izjemno priljubljenimi sladicami. Prav tako lahko svoja najljubša živila in izdelke naročijo tudi iz trgovin, med drugim iz trgovine Spar, lokalnih pekarn in Hiše dobrih vin Koželj. Ponudba se bo v prihodnjih tednih dopolnjevala, zanimanje gostincev pa je že ob vzpostavitvi nove dostavne cone potrdilo, da ima območje velik potencial.
Tri mesta, ena dostavna cona
Obalna dostavna cona je zasnovana nekoliko drugače, kot smo vajeni v drugih mestih, saj povezuje tri geografsko ločena območja, a se je kljub temu izkazala kot razmeroma enostavna. Kot pojasnjuje Miha Kozamare, vodja prodaje pri Woltu, so lokalni gostinci model platformnega sodelovanja dobro poznali, zato je uvajanje potekalo izjemno hitro. Zaradi razgibanosti terena je bilo potrebnega več načrtovanja, vendar prav združitev treh mest v eno dostavno območje po njegovih besedah uporabnikom prinaša širšo izbiro, partnerjem pa medtem omogoča večji doseg do že obstoječih ali novih uporabnikov. Pri določenih gostincih je zanimanje za sodelovanje izhajalo celo iz preteklih pogovorov, kar je pospešilo oblikovanje prvotne ponudbe. »Eden izmed gostincev nas je celo v šali vprašal, zakaj Wolta ni bilo že prej, kar zagotovo samo še potrjuje, da so pričakovanja in zanimanje lokalnega okolja velika,« zaključuje.
Nove možnosti dostave in boljša dostopnost storitev
Lokalni partnerji so torej prihod Wolta pričakali z odprtimi rokami. Jakob Gašpar Mišič iz picerije Vesuvio v Luciji poudarja, da prihod dostavne platforme prinaša pomembne spremembe: »Vključitev Portoroža, Pirana in Lucije v Woltovo omrežje je za nas odlična priložnost. Odpirajo se nove možnosti dostave, izboljšuje se dostopnost storitev, hkrati pa lahko dosežemo domače in tuje goste, ki sicer ne bi obiskali lokala. Pričakujemo večjo prepoznavnost in več naročil, predvsem pa hitrejši stik z novimi strankami.« Prav tako so se v Piceriji Vesuvio na dostavo dobro pripravili. Kot pravi Jakob, so optimizirali delo v kuhinji, izbrali primerne embalaže in poskrbeli za dodatno usposabljanje osebja, saj želijo, da je kakovost jedi enaka tisti, ki jo postrežejo na lokaciji.
Pozitiven odziv prihaja tudi iz Portoroža. Katja Rožič iz News Cafeja poudarja, da prihod Wolta vidi kot nujen korak v smeri sodobnih potrošniških navad: »Tak način dostave je standarden v številnih državah in mestih, zato je seveda logično, da ga sprejmemo tudi mi. Ker sami nimamo svoje dostave, nam Wolt omogoča nove priložnosti. Pričakujemo večjo opaznost in dostop do novih strank.”
Prihod Wolta v omenjena mesta tako pomeni nov korak v razvoju dostavnih storitev v Sloveniji, tako za uporabnike kot za gostinske ponudnike ter dostavne partnerje. Dostava bo v tem dostavnem območju na voljo od ponedeljka do petka med 9.00 in 22.00, novim uporabnikom pa je na voljo tudi 14 dni brezplačne dostave, medtem ko lahko dodatnih 15 evrov popusta pridobijo s kodo SAMO ZATE.

Vir/Foto: Wolt


