Francija/Španija/Brazilija: Carrefour stavi na diskontni format in lastno trgovsko znamko

Svetovne

23.12.2022.

Alexandre Bompard, izvršni direktor Carrefourja, je napovedal načrte podjetja za prihodnja tri leta. Med drugim bodo razširili svoji diskontni znamki: Atacadão in Supeco.

 
Supeco, "soft-discounter format", ki izvira iz Španije in je sedaj prisoten tudi v Italiji, na Poljskem in v Romuniji. Posvetili se bodo njeni širitvi s 120 današnjih trgovin na 200+ trgovin do leta 2026, zlasti v Španiji.
 
Atacadão je zelo priljubljena trda diskontna veriga v Braziliji. Mreža trgovin naj bi povečali za dvajset do trideset trgovin na leto, da bi do leta 2026 dosegli številko 470. Carrefour bo to znamko trgovin v Francijo "preselil" jeseni 2023. Trgovine Atacadão niso videti kot običajni supermarketi, temveč kot velika skladišča z osnovnim blagom. Izdelke prodajajo na paletah, v škatlah ali na kovinskih regalih, SKU-jev (beri izdelkov) pa je nekaj manj, okoli 9.000. 
 
Bolj ko stranke kupujejo in v večjih količinah, nižja je cena izdelkov, za kar med 10 in 15 odstotki, kot v drugih trgovinah.
 
Veriga odlično deluje z nizkimi cenami in zato na policah ni niti nobenih promocijskih izdelkov.
 
Med Carrefourjevimi načrti je tudi cilj, da lastne blagovne znamke postavijo v središče svojega komercialnega modela. 
Povečati želijo delež trgovskih znamk pri živilih s 33 na 40 %, pri neživilskih izdelkih pa naj bi delež njihovih lastnih trgovskih znamk zrasel s sedanjih 32  na 50 % stalne ponudbe do leta 2026.