SLO bocni levo
SLO bocni desno

Znak “Izbrana kakovost – Slovenije” v sektorjih mleka in mesa

Slovenija

06.09.2017


Ob robu mednarodnega sejma AGRA se je prejšnji teden  v Sloveniji začela promocija sektorjev mleka in govejega ter perutninskega mesa. Glavni del jesenskega vala promocije, ki poteka v okviru večletne kampanje "Naša super hrana”, je namenjen graditvi prepoznavnosti novega zaščitnega znaka "Izbrana kakovost – Slovenija"  ter prednostim mleka in govejega in perutninskega mesa, ki so označeni s tem znakom. 
 
Poleg tega bodo potrošniki informirani tudi o prehranskih koristih uravnoteženega uživanja mleka in mesa ter o dobrobiti lokalno pridelanih prehranskih proizvodov. Oglaševalsko-komunikacijske aktivnosti bodo potekale do 31. decembra letos in se nato nadaljevale spomladi prihodnje leto. V skladu z Zakonom o promociji kmetijskih in živilskih proizvodov sta se sektorja že leta 2015 samostojno odločila vstopiti v tovrstno promocijo, sredstva zanjo pa skupaj prispevajo tako pridelovalci in predelovalci obeh sektorjev kot tudi država. Za promocijo bo jeseni skupaj namenjeno 833.000 evrov.

Prvi del jesenskega vala kampanje je posvečen predstavitvi treh ključnih zagotovil, ki jih potrošnikom prinaša nov zaščitni znak"Izbrana kakovost – Slovenija”, in sicer da je proizvod pridelan oz. rejen in predelan v Sloveniji, da je višje kakovosti in dodatno kontroliran s strani neodvisnih certifikacijskih organov. Proizvajalci bodo skupaj z ministrstvom nato skozi jesen informirali o prednostih in značilnostih mlečnih ter govejih in perutninskih proizvodov, ki so označeni s tem zaščitnim znakom in jih potrošniki že lahko kupijo v slovenskih trgovinah. Potrošniki bodo informirani tudi o prehranski vrednosti mleka in mesa, njuni sestavi, vključevanju v uravnoteženo dnevno prehrano in načinih predelave. Seznanili se bodo lahko tudi z nasveti za uporabo mleka in mesa v domači kuhinji. Poleg tega bo poudarek dan tudi seznanjanju o prednostih lokalno pridelanih in predelanih proizvodov za širšo družbo in okolje.
 
Komunikacijsko-oglaševalske aktivnosti bodo potekale na televiziji, radiu, tisku, na zunanjih mestih, digitalnih kanalih in socialnih omrežjih.
 
Anka Miklavič Lipušček, predsednica upravnega odbora Zbornice slovenskih kmetijskih in živilskih podjetij ter direktorica mlekarne Planika:
 
"Kakovost v Sloveniji pridelane in predelane hrane je plod znanja, izkušenj in pridnih rok kmetov in zaposlenih v živilskih podjetjih. Promocija kmetijskih in živilskih pridelkov ter sheme "Izbrana kakovost” je priložnost, da s skupnim trudom in sredstvi upravičimo in utrdimo zaupanje slovenskega potrošnika v domačo hrano. S tem krepimo naše gospodarstvo in kmetijstvo ter ohranjamo podeželje in čistejše okolje za nas ter naše rodove.”