Lidl in družba Incom predstavila svoj poletni sladoled

Slovenija

20.06.2017

Z razkritjem sladolednega okusa se je zaključil Lidlov večmesečni projekt SLADOLEDoteka. Med več kot 14.000 kombinacijami različnih okusov so Lidlovi kupci na koncu izglasovali sladoled z belo čokolado in toffee karamelo, prelivom iz mlečne čokolade in posipom iz karameliziranih lešnikov ter kakavovim kornetom.
 
 
Projekt SLADOLEDoteka je Lidl Slovenija zasnoval skupaj s podjetjem Incom iz Ajdovščine, ki je bolj znano po svoji blagovni znamki sladoledov Leone. Pri omenjenem proizvajalcu so sladoled tudi izdelali. Nov izdelek z navdihom bo v Lidlovih trgovinah na voljo od četrtka dalje, za škatlico, v kateri je pakiranih 6 kornetov, pa bodo kupci odšteli 1.79 evrov.
 
Projekt SLADOLEDoteka je sledil lanskemu uspešno izpeljanemu projektu JOGURTeka, v katerem je Lidl Slovenija v sodelovanju s kupci in Mlekarno Celeia ustvaril nov okus jogurta. Spletni uporabniki so v aplikacijo letos prispevali več kot 14.000 kombinacij okusov, saj je bilo potrebno izbrati polnilo, preliv in še tri različne okuse vafljev za kornet.
 
O poletnem sladoledu so tako odločali Lidlovi kupci, ki so se med petimi okusi odločili kremast čokoladno-karamelni okus. "Tokrat bodo na račun prišli predvsem ljubitelji čokolade, saj je zmagovalni okus sladolednega korneta vse, kar si lahko želijo - okusna bela in mlečna čokolada, dopolnjena s karamelo ter posipom iz lešnikov. Glede na odziv kupcev smo prepričani, da se bo naš nov sladoled pogosto znašel v nakupovalnih vozičkih," je dejal Leon Pamič, nabavnik iz Lidla Slovenija (na fotografiji v sredini levo).
 
 
"Sodelovanja v projektu smo se razveselili že ob samem začetku, ko nas je Lidl Slovenija povabil. Vedeli smo, da nas čaka zanimiva skupna pot in nismo se motili. Ustvarjanje tolikih različic posameznih sladolednih okusov in iskanje pravega razmerja med sestavinami je bil svojevrsten izziv, a s končnim rezultatom smo zadovoljni," je povedala Iris Kavčič, vodja marketinga v podjetju Incom.
 
Svoj delež k projektu so prispevala tudi dekleta z blogerske strani Bor mašina za punce. Njihova blogerka Ana Zupančič (na sliki zgoraj povsem desno) je pohvalila projekt in dejala: "Ko smo testirale pet finalnih primerkov, smo imele za opraviti kar precej preizkušanja, tako da se je degustacija raztegnila od zajtrka kar čez kosilo, ampak kot velika ljubiteljica sladoleda seveda nisem imela čisto nič proti. Naš favorit je bil sladoled s čokolado in kokosom."
 
Za konec velja omeniti še to, da so bili nad projektom najbolj navdušeni kupci iz Murske Sobote.