Poslovna skupina ALDI SÜD, katere del je tudi Hofer v Sloveniji, bo prenovila logotip, ki bo poslovno skupino po celem svetu predstavljal v sodobnejši luči in nakazoval na v prihodnost usmerjen nastop skupine. Do prenove bo prišlo v celotni poslovni skupini ALDI SÜD, in sicer bo od junija 2017 naprej postopoma vseh devet držav skupine prešlo na uporabo novega logotipa.

Prepoznaven Hoferjev logotip v značilni rdeči, modri, cyan, rumeni in oranžni barvi bo kmalu dobil svežo podobo. Nova oblika logotipa bo ustrezala sodobnejši pojavnosti podjetja na trgu in bo odražala pozitivne spremembe podjetja, ki so se zgodile v preteklih letih: povečanje števila zaposlenih, razširitev stalne ponudbe izdelkov in utrditev prisotnosti na mednarodnih trgih (nazadnje s prisotnostjo na italijanskem trgu).
Prav tako bo zadostil povečanim zahtevam, ki jim mora zadostiti sodoben logotip; prilagodljiv bo za uporabo v raznolikih komunikacijskih orodjih, imel bo sodobno obliko, poleg tega pa bo upoštevajoč posebnosti držav primerno predstavljal blagovno znamko ALDI oziroma HOFER.
"Pri Hoferju si prizadevamo biti vedno v koraku z časom in ta je bil zrel za prenovo podobe našega logotipa. Tega naši kupci ne prepoznavajo zgolj skozi našo ponudbo inovativnih izdelkov in obsežne trajnostne projekte, temveč o tem pričajo naše napredne poslovalnice, pri katerih sodoben dizajn povezujemo z okolju prijazno tehnologijo," pravita Günther Helm, generalni direktor Hofer KG in Matevž Martinuč, generalni direktor podjetja Hofer trgovina d. o. o..
Države vseh trgov ALDI SÜD bodo novi logotip postopoma uvajale od junija 2017. Prenovljeni logotip je nastal ob podpori agencije "illion. markensocietaet.".