Studio Moderna kupil poljsko "Mango Home Shopping TV"

Slovenija

25.07.2017

Studio Moderna je v začetku leta uradno odprla prenovljeno trgovino Top Shop na Litostrojski 52 v Ljubljani, zdaj pa še poljsko TV z lastnim 24-urnim kanalom, ki deluje na skoraj 40-milijonskem trgu.

V Ljubljani gre za prenovitev trgovine Dormeo in njeno preimenovanje v novo, krovno blagovno znamko Studia Moderna. 

Solastnik in soustanovitelj Studia Moderna, Sandi Češko: "Usmeritev v kupca in razumevanje potreb kupcev smo v podjetju Studio Moderna postavili na prvo mesto. Poleg usmerjenosti v kupca so naše konkurenčne prednosti prodajna platforma, ki zajema televizijsko prodajo, lastne trgovine, internet, kataloge ter sodelovanje z veleprodajnimi partnerji. Istočasno pa smo v Studio Moderna razvijali tudi lastne blagovne znamke (Dormeo, Kosmodisk, Delimano, Walkmaxx, Wellneo, Rovus, Liveactive), ki so postale sinonim za kakovost, kar so kupci tudi prepoznali, saj jim zaupajo.
Studio Moderna - 1

Podjetje Studio Moderna d. o. o. je bilo ustanovljeno aprila 1992 v Zagorju ob Savi z namenom trženja in prodaje Kosmodiska, pripomočka za lajšanje bolečin v hrbtenici. V letu 1996 se je rodila krovna blagovna znamka Top Shop, ki že od samega začetka nudi inovativne in kreativne rešitve za dom in gospodinjstvo, šport in rekreacijo, lepoto in zdravje. Leta 2002 je Studio Moderna predstavilo prvo ležišče Dormeo v okviru neposredne prodaje preko televizijskih zaslonov. Da bi se še bolj približali kupcem, ki so želeli izdelke videti, otipati in preizkusiti, so začeli širiti prodajno mrežo lastnih trgovin.

Podjetje Studio Moderna je prvo trgovino odprlo v Zagorju decembra 1999. Do danes ima podjetje v Sloveniji že 18 lastnih Top Shop in Dormeo trgovin, v celotnem sistemu Studio Moderna, ki pokriva 21 držav centralne in južne Evrope, pa že 360.

Dormeo je najmočnejša blagovna znamka, s katero so prodrli že na trge ZDA, Kanade, ZK, Nizozemske, Japonske, Kitajske itd. Razvili pa so še druge blagovne znamke Delimano, Walkmaxx, Wellneo, Rovus, Liveactive, zato se je s tem začela tudi sprememba strategije lastnih trgovin. Preimenovanje trgovin v Top Shop kot krovno blagovno znamko omogoča kupcu dostop do vseh blagovnih znamk podjetja na enem mestu.

Peti najbogatejši Slovenec, s 184 milijoni evrov ocenjenega premoženja, vrednosti posla ne razkriva. "Kriza je mimo, posamezne težave še vedno so, a poslovanje nasploh je dobro, tako lani kot v prvem poletju letos imamo dvoštevilčno rast prihodkov. Letos bomo dosegli okoli 500 milijonov evrov prihodkov, realizacija je nad načrtovano," pojasnjuje za Delo Češko, ki je v Sloveniji ustvaril okoli pet odstotkov prihodkov. TV-prodaja je med najuspešnejšimi načini prodaje.