Atlantic Grupa je v prvih devetih mesecih leta 2016 ustvarila 502,0 milijona EUR prihodkov od prodaje, kar je za 4,9 odstotke manj kot v istem obdobju lani. Dobiček iz poslovanja pred obrestmi in davki (EBITA) znaša 55,7 milijonov EUR in je manjši za 6,9 odstotka, medtem ko se je čisti dobiček po manjšinskih deležih povečal za 1,3 odstotka in znaša 30,7 milijonov EUR.
Padec prodaje je posledica prekinitve sodelovanja z največjim kupcem privatne blagovne znamke v segmentu Športna in aktivna prehrana ter depreciacije ruskega rublja in srbskega dinarja. Če izvzamemo te vplive, so se prihodki od prodaje glede na isto obdobje lani povečali za 3,0 odstotke. "Zmanjšanje dobička iz poslovanja je v največji meri posledica že prej najavljenih pomembnih vlaganj v razvoj distribucije lastnih blagovnih znamk v Nemčiji in Avstriji, medtem pa praktično vsi poslovni segmenti beležijo pomembno rast dobičkonosnosti," je povedal podpredsednik Atlantic Grupe za finance, Zoran Stanković.
Med pomembnimi poslovnimi dogodki izstopata vlaganje v krepitev distribucijskih zmogljivosti v Nemčiji in Avstriji za občutno rast prodaje lastnih blagovnih znamk na teh trgih ter rekonstruiranje Strateškega poslovnega področja Športna in aktivna prehrana s poudarkom na izdelkih z največjo dobičkonosnostjo. Atlantic Grupa se je z Evropsko banko za obnovo in razvoj (EBRD) in štirimi partnerskimi bankami (Erste, Raiffeisen, Sberbank in Unicredit) ter Mednarodno finančno korporacijo (IFC), dogovorila o ugodnejših pogojih financiranja in podaljšanju zapadlosti svojih obstoječih posojil. Skupna vrednost dogovorjenega svežnja je 191,5 mio EUR.
Izdane so bile uspešne korporativne obveznice v znesku 27 milijonov eur s 3,125-odstotno fiksno letno obrestno mero. Po zadnjih raziskavah agencije Valicon so kar štiri blagovne znamke Atlantic Grupe med 10 vodilnimi znamkami v regiji (Cedevita, Smoki, Argeta in Cockta). Atlantic Grupa pa je osvojila tudi priznanji za najboljše korporativno upravljanje na Hrvaškem ter za transparentnost v odnosih z investitorji.
K skupni rasti prihodkov od prodaje Atlantic Grupe v prvih devetih mesecih leta 2016, gledano brez prej navedenih negativnih vplivov, so največ prispevali strateško poslovno področje Delikatesni namaz s 14,1-odstotno rastjo, strateško poslovno področje Zdravje in nega s 6,3-odstotno rastjo, Strateško poslovno področje Sladko in slano z 2,4-odstotno rastjo ter distribucijsko področje Hrvaška z 1,5-odstotno rastjo. Kava je z 20,5-odstotnim deležem v skupnih prihodkih od prodaje največja posamezna kategorija s 102,9 milijoni eur prihodkov od prodaje.