Nemški koncern Henkel te dni praznuje 140 let svojega obstoja. Visoko obletnico so obeležili tudi v Mariboru, kjer nekdanji Zlatorog dolgo tradicijo proizvodnje kozmetičnih in pralnih sredstev ter drugih kemičnih proizvodov že več kot 26 let deluje pod okriljem omenjene velike multinacionalke s skoraj 50.000 zaposlenimi po vsem svetu.

Henkel praznuje svoj 140. rojstni dan in se pri tem ponosno ozira v uspešno zgodovino podjetja. Pred 140 leti, natančneje 26. septembra 1876, je Fritz Henkel skupaj z dvema poslovnima partnerjema v nemškem Aachnu ustanovil podjetje Henkel & Cie.
Samo dve leti pozneje je sedež podjetja kot njegov edini lastnik prenesel v Düsseldorf. S svojimi globalnimi blagovnimi znamkami, kot so Persil, Schwarzkopf in Loctite, ustvari več kot 18 milijard evrov prometa.
Jubilej so obeležili tudi v Henklu Maribor, kjer je direktor družbe Rolf Müller-Grünowv svojem sporočilu sodelavkam in sodelavcem izrekel zahvalo in med drugim dejal: ''Ta dan, ki ga praznujemo po celem svetu, je tudi odlična priložnost, da lahko izrazimo naš ponos in navdušenje nad tem, kar smo dosegli. Naša tovarna v Mariboru se ponaša z dolgoletno tradicijo, od tega več kot 26 let kot del Henkla. Lahko smo ponosni, da je Henkel Maribor moderna, fleksibilna in zelo priznana tovarna. Hvala za vaš doprinos k našemu uspehu.''
Henkel Maribor je na isti dan gostil tudi nemškega veleposlanika v Sloveniji, gospodaKlausa Riedla ter njegovega namestnika Bernharda Hauerja in Evo Grešak, članico diplomatskega predstavništva, ki je zaposlena kot strokovnjakinja za kulturo pri nemškem veleposlaništvu.
Po predstavitvi in vodenem ogledu tovarne je povedal: ''Res je lepo naključje, da sem Henkel Maribor obiskal prav ob 140-obletnici koncerna Henkel. Sam sem odraščal s temi izdelki, danes pa sem lahko videl kako poteka njihova proizvodnja. Pestra paleta izdelkov, ki jih izdelujejo v Mariboru, in tehnološko dovršena, sofisticirana proizvodna linija sta name naredili globok vtis. Henkel Maribor v naslednjem letu lokalno praznuje nov visoki jubilej in veselilo me bo, če se bomo takrat ponovno srečali.''
Ob začetku letošnjega leta je izšla že 25. edicija Poročila o trajnostnem razvoju. Leta 2015 je podjetje doseglo prve vmesne cilje svoje ambiciozno zastavljene strategije trajnostnega razvoja do leta 2030, s katero želi ustvariti večjo vrednost za stranke in potrošnike kakor tudi za družbo in podjetje, obenem pa zmanjšati porabo naravnih virov in okoljski odtis.