SLO bocni levo
SLO bocni desno

Heineken predstavlja projekt Mesto kolesari

Slovenija

13.09.2016

Podjetje Heineken je Ljubljančanom in Ljubljančankam ponudilo priložnost, da "poskrbijo za čistejše okolje, bolj aktiven način življenja in da prebivalci prestolnice (še bolj) vzljubijo kolesarjenje." Z naloženo aplikacijo "Mesto kolesari" si lahko uporabniki prikolesarijo nagrade, med drugim tudi kolo Heineken.
 
 
Nizozemski pivovar, ki ima sedaj v lastništvu združeno podjetje Pivovarno Laško Union želi v septembru izkoristiti dejstvo, da je Ljubljana letos zelena prestolnica Evrope.
 
Blagovna znamka Heineken daje priložnost, da v septembru, ko poteka tudi mednarodni teden mobilnosti, prebivalci Ljubljane z beleženjem svojih kolesarskih kilometrov pomagajo graditi kolesarske poti.
 
Prvi korak je, da si uporabniki na svoje pametne telefone naložijo aplikacijo Mesto kolesari in jo začnejo uporabljati. Drugi korak je, da obiščejo Heinekenove promocijske točke po Ljubljani, kjer jih čakajo uporabne informacije.
 
Po Ljubljani se bo sprehajal Heinekenov fotograf, ki bo v elementu lovil kolesarje, v zameno pa bodo ti dobili Heinekenov kolesarski zvonec. Tega sicer lahko ulovijo tudi v tedenskem žrebu, če uporabljajo aplikacijo Mesto kolesari, sicer pa jih v igri čaka še mnogo unikatnih nagrad, med drugim trendovsko kolo Heineken, skiro, torba in nahrbtniki.
 
V času tega zapisa, so prebivalci Ljubljane skupno prevozili skoraj točno 1000 kilometrov, kar je desetina od zastavljenega cilja Heinekena. Več o projektu si preberite na Facebooku.