Podjetja se vedno bolj zavedajo pomena novih kanalov za pridobivanje novih kupcev. Raziskavo so izvedli v sodelovanju s partnerjema Bisnode in Human&Sales Consulting.
Tudi letos je Valicon na prodajni konferenci Sales Summit, ki je potekala v Ljubljani, predstavil izsledke raziskave: "Izzivi prodajnega managementa v Sloveniji".
Anketiranje je potekalo januarja 2016. Podatki za leto 2015 so iz raziskave, izvedene od decembra 2014 do januarja 2015. Velikost vzorca: 2015 - 170 sodelujočih, 2016 –107 sodelujočih.
V raziskavi, kjer so predstavljeni rezultati za leto 2016 in 2015 ugotavljajo, da je glavni cilj prodaje še vedno osvajanje novih kupcev, optimizacija pridobivanja "leadov" pa v primerjavi z lanskim letom beleži največjo rast.
Razvoj je še vedno na prvem mestu, vendar novi kanali in generiranje "leadov" pridobivajo na pomenu, ob tem pa je pripravljenost še vedno nizka, "lead generation" kampanje pa neučinkovite.