Kozmetika Afrodita predstavila anti-age inovacijo Ma3genix

Slovenija

26.10.2015

Vodilna slovenska kozmetična hiša Afrodita letos slavi 45 jubilejnih let.
 
Svoje dolgoletne izkušnje uspešno in modro združuje z veliko mero inovativnosti ter z najsodobnejšimi kozmetičnimi trendi. V veleblagovnici Nama je predstavila najnovejši dosežek – naravno linijo za nego obraza MA3GENIX, ki omogoča močan pomlajevalni učinek in vidno transformacijo kože že po 14 dneh uporabe.
 
Voditeljica Betka Šuhel je povabljenim predstavila delovanje ekskluzivne linije MA3GENIX, ki obnavlja t.i. "trikotnik lepote" na obrazu s pomočjo reaktivacije 14 genov, odgovornih za  povečanje sinteze kolagena, elastina in hialuronske kisline. Spodbuja obnavljanje zunajcelične matrice ter s tem sproži viden pomlajevalni učinek – napeto kožo in zmanjšanje gub ter istočasno učvrsti in izboljša strukturo kože.
 
Premierno je bil prikazan novi Ma3genix oglas, ki bo odslej navduševal potrošnike za TV ekrani.
 
Kot je poudarila Betka Šuhel Kozmetika Afrodita z linijo MA3GENIX podarja svoj poklon vsem ženskam v najlepših letih, ki se počutijo samozavestne ter lepe v svoji koži. Tudi tistim, ki jih življenje preizkuša z boleznijo kot je rak dojk. Zato se je pridružila aktivnostim v rožnatem oktobru ter v ta namen Slovenskemu združenju Europa donna podarila donacijo, ki jo je predsednici Europa donne, gospe Mojci Senčarv imenu odsotne direktorice Danice Zorin Mijošek predal njen sin Ivo Mijošek.
 
V lepotnem Afroditinem kotičku so izdelke preizkušali in se družili številni znani Slovenci: Barbra Drnač, pevka Nuška Drašček, nosilke lepotnih naslovovNataša Pinoza, Marika Jevšnik, Tjaša Kokalj in Jana Koteska, modna oblikovalkaMaja Štamol, igralka Violeta Tomič, družabni kronist Nejc Simšič, oblikovalka nakita Katja Koselj, blogerka Nika Veger…Torej vsi, ki znajo prepoznati odličnost slovenske kozmetike ter si želijo dobrega počutja ter lepo negovane kože.