Ledo začel izvažati v ZDA

Regionalne

12.06.2015

Izvoz sladoleda v ZDA je posledica sporazuma o sodelovanju, ki ga je Ledo s trgovinsko verigo Kroger podpisal do konca leta 2016.
 
O pomembnosti posla za Ledo in Agrokor priča podatek, da je Kroger drugi največji trgovec v ZDA in peti na svetu ter da pod njegovim nadzorom obratuje 3400 prodajnih objektov. 
 
Gre za veliko izvozno priložnost podjetja Ledo, v okviru katere bo svoje sladolede poslal na zahteven in bogat ameriški trg. Sodelovanje med Ledom in Krogerjem se je začela v segmentu "lučk", torej sladoleda na palčki, ki ga trgovec proizvaja pod lastno blagovno znamko "Private Selection". 
 
Filozofija poslovanja Krogerja od samega začetka temelji na visoki kakovosti ponudbe pod sloganom "Nikoli ne prodajamo tistega, česar niti sami ne bi želeli", zato je začetek sodelovanja tudi veliko priznanje kakovosti ter potencialu Ledovih vrhunskih izdelkov. 
 
Predsednik uprave Leda Hrvoje Kraljević (na fotografiji) je ob tem povedal: "V preteklih dvajsetih letih si je Ledo v regiji ustvaril izjemne rezultate in zelo visoke tržne deleže. Hkrati je v zadnjem času, predvsem z vstopom Hrvaške v EU, naredil dodaten preboj na nove mednarodne trge izven regije. Poleg rasti prodaje in dobička ter povečanja učinkovitosti zaradi ekonomije obsega, lahko učenje in pridobivanje izkušenj v poslovanju na mednarodnih trgih večkratno koristi podjetju in vsem njenim zaposlenim."