Poročali smo že o izvodu slovenske vodke v ZDA, kjer je uspešno prestala tudi predstavitev.
V New Yorku je imela SLOVENIA VODKA z ličnim ustetkleničenjem (steklenice izdelujejo v Hrastniku) v petek, 19. aprila zabavo ob lansiranju na ameriškem trgu. Zabava je potekala v priznani restavraciji Oceana na Manhattnu, ki je bila tisti večer obarvana v slovenske barve.
SLOVENIA VODKA (v ZDA jo trži podjetje Good Voda) se bo v začetku prodajala v restavracijah, barih in trgovinah v državah New York, New Jersey in Connecticut, v naslednjih mesecih pa tudi po drugih zvezdnih državah in širše. "Najprej želimo utrditi blagovno znamko. Do konca leta pa bomo vodko začeli prodajati tudi v Sloveniji in še v šestih ali sedmih ameriških zveznih državah. V prihodnjih letih mislim, da bomo vsepovsod po ZDA,"je zagotovil idejni oče projekta, kuharski mojster in lastnik več prestižnih restavracij Peter X. Kelly.
Maloprodajna cena še ni točno določena, se pa bo gibala med 35 in 50 ameriškimi dolarji.V Oceani so za udeležence sprejema pripravili dva koktajla z novo vodko, poimenovana po dveh glavnih partnerjih Petra X. Kellyja in investitorjih pri tem projektu - to sta slavni baletnik Mihajl Barišnikov in filmski igralec Bill Murray.
"Gre za izjemen izdelek. Vodka je zelo čista, mehka, a s prijetnim ugrizom. Ima značaj. Verjetno slovenskega, ki bi ga rad enkrat doživel," je povedal Mikail Barišnikov in izrazil prepričanje, da se bo SLOVENIA VODKA dobro prodajala. "Obstaja neumna šala o vodki. Ni slabe vodke, ampak so le dobre in zelo dobre. No, ta je odlična," je dejal slavni baletnik, ki ga Slovenci sicer poznamo tudi po vlogi v seriji Seks v mestu, kjer je upodobil lik Carriejinega "Rusa".
"Oba sta veliko pomagala pri širjenju novice o tem proizvodu, ki ga imata zelo rada. Sicer pa imata oba fanta rada dober koktajl," se je na račun Barišnikova in Murrayja pošalil Kelly, ki je na zamisel o slovenski vodki za ameriški trg prišel pred desetletjem, ko je med obiskom Benetk skočil še do Slovenije. "Rekel sem si, da če mi ne bo všeč, lahko grem nazaj v Benetke, ki so oddaljene le dve uri vožnje. Ampak bilo je kot v pravljici ... gradovi ... iskal sem le še prince in princese. Nihče od nas še ni slišal za Slovenijo, ki se zamenjuje s Slovaško. Pomislil sem, kako bi lahko dali Slovenijo na ustnice Američanov, in rekel sem si, da bo to zagotovo storila dobra vodka," je povedal Kelly.
Sommelier Billy Rattner je posodil svoj okus za iskanje prave formule skupaj s strokovnjaki iz Fructala in enologom Janezom Bogatajem, ki je svetoval okus ajde kot slovenske posebnosti."Pri čisti vodki je v nasprotju z vinom raven arome in okusov zelo ozka. Tale vodka pa ima čudovito aromo, okus in teksturo. Ajda je eden glavnih pridelkov Slovenije in se nam je zdelo imenitno, da jo vključimo v srce novega izdelka," je zatrdil Rattner. Izvirne steklenice za novo vodko izdeluje Steklarna Hrastnik, katere predstavniki so se prav tako udeležili sprejema.
Med udeleženci sta bila tudi veleposlanik Slovenije v Washingtonu Roman Kirn in generalni konzul iz Clevelanda Jure Žmauc. Peter X. Kelly je zatem v svoji restavraciji X2O v Yonkersu pri New Yorku priredil še slovesno večerjo, posvečeno novi pijači. Na tem dogodku je bil prisoten tudi Bill Murray, ki je s seboj pripeljal kolegico, igralko Kelly Lynch in njenega moža Mitcha Glazerja, igralca, producenta in pisca (med drugim je bil tudi producent filma Lost in translation, za katerega je Bill Murray prejel drugo nominacijo za Oskarja).
"Poseben poudarek pri tej vodki je, da se predstavlja kot kulinarična. Torej, da gre skupaj z dobrimi recepti. To je prva takšna vodka na trgu," je razložil Emil Gaspari, eden izmed pobudnikov zamisli o slovenski vodki s priokusom ajde, ki že nestrpno pričakuje, kakšne specialitete, skladne z novo vodko, bo razkril Kelly. Za vse ostale informacije, sem seveda na voljo.Hvala še enkrat za zanimanje in se še enkrat opravičujem za zamudo.