SLO bocni levo
SLO bocni desno

7. konferenca za direktorje prodaje Sales Summit 2013

Slovenija

28.01.2013

"Najtežje je izboljšati vse, kar terja spremembo našega obnašanja in/ali veščin. To pa zato, ker sprememba najprej povzroči bolečino, šele potem sledi izboljšanje. Vendar brez tovrstnih sprememb ni trajnega izboljšanja."

Tako pravi prodajni strateg Siegfried Kreuzer (na fotografiji)  iz nemškega svetovalnega podjetja KP2, ki je bil uvodni govornik 7. konference za direktorje prodaje Sales Summit 2013 v organizaciji časnika Finance. Kot partner družbe Miller-Heimann ima dober vpogled v dogajanje na področju prodaje v Evropi in svetu ter izjemno praktično in raziskovalno podlago za svoje videnje, kako danes postati TOP prodajna organizacija. O tem je govoril v uvodnem prispevku.

Skozi spremembe v prodaji (vsaj v enem delu) so šli tudi v Mercatorju, Studiu Moderni, Simobilu, Atechu, podjetju Blažič, Microsoftu, Atlantisu, FrodXu, Avtenti, Big Bangu, D.Labu, Margu, Wizu, Steklarni Hrastnik in Sparu Slovenija.
 
Govorniki so bili še:  Igor Maroša, član uprave Mercatorja zadolžen za operativno področje Sloveniuje in Hrvaške, Nikola Vuković, A.T.Kearney, Associate, Ljubljana, Luka Novak, direktor poslovanja, Blažič, d.o.o. , Marko Štokelj, direktor za razvoj in finance pri WIZ, Bor Glavič, direktor za marketing in IT, WIZ , Andrej Božič, predsednik uprave, Steklarna Hrastnik, dr. Rok Libnik, direktor področja za produktno vodenje in marketing, Avtenta, Rok Gorjup, vodja prodaje poslovnim uporabnikom, Simobil, Igor Pauletič, ustanovitelj in direktor FrodX in Rok Palčič, vodja izobraževanja, Microsoft Central and Eastern Europe
 
Več si lahko preberete na spodnji povezavi