ZDA: V Danoneju širijo proizvodne zmogljivosti za blagovne znamke jogurtov

Svetovne

01.09.2025

Iz francoskega podjetja Danone Severna Amerika, so napovedali znatno naložbo v tovarno jogurtov v Minsterju v Ohiu, da bi povečalo proizvodne zmogljivosti in zadostili naraščajočemu povpraševanju potrošnikov po jogurtih, bogatih z beljakovinami in hranili.

Večmilijonska pobuda vključuje širitev 4.460 kvadratnih metrov, nove proizvodne linije in izboljšanje obstoječih obratov, kar bo ustvarilo tudi 30 novih stalnih delovnih mest v regiji, poroča FoodBev.

V tovarni v Minsterju, ki proizvaja priljubljene blagovne znamke, kot so: Oikos, Activia, Dannon in Danimals, bodo nadgradili zmogljivosti, da bi bolje služili rastočemu trgu jogurtov.

Da bi podprli to širitev, v Danoneju načrtujejo, da bodo v prihodnjih letih povečali nakup mleka za 60 %, pri čemer bodo sodelovali z obstoječimi proizvajalci mleka in vključili nove lokalne kmetije.

Ta poteza ne zagotavlja le zanesljive dobavne verige, temveč tudi krepi Danonejevo zavezanost k pridobivanju sestavin od ameriških kmetov, so sporočili iz podjetja.

Naložba v obrat Minster je namenjena spodbujanju ameriške proizvodnje in operativne odličnosti. Podjetje 90 % sestavin in embalažnih materialov pridobiva doma, s čimer podpira lokalna gospodarstva in se usklajuje s svojim poslanstvom, da »prinaša zdravje skozi hrano«.

"Gre za najnovejši primer naše naložbe v ameriško hrano, njeno gospodarstvo in partnerske kmete, ki že več kot 80 let vzdržujejo prehranske sisteme in to takoj za našo nedavno naložbo v Jacksonvilleu," je dejal Heiko Gerling, direktor poslovanja pri Danoneju Severni Ameriki.

Podjetje je pred kratkim odprlo novo proizvodno linijo v proizvodnem obratu v Jacksonvilleu na Floridi, vredno 65 milijonov dolarjev.

Objekt s površino 10.686 kvadratnih metrov (115.025 kvadratnih čevljev) so razširili, da bi podprli rast portfelja izdelkov Danone v kategorijah kave in smetane, vključno z blagovnimi znamkami, kot so smetane International Delight in kava STōK Cold Brew.

Vir: InStore
Foto: Danone