VB: Lidl za zdrave izdelke uvaja oznako: »Živi dobro«

Svetovne

25.08.2025

Lidl je postal prvi diskontni trgovec v Združenem kraljestvu, ki je na izdelke trgovske blagovne znamke uvedel oznako: »Živi dobro«, s ciljem, da bi kupci pri nakupovanju v trgovini lažje prepoznali zdrave izdelke.

Izdelki morajo biti označeni v skladu s »planetarno dieto«. Gre za priporočeno prehrano, ki ne škoduje planetu in priporoča izbiro rastlinske hrane, take, ki za seboj pušča čim manjši ogljični odtis.

Oznake so razvili v sodelovanju z Britansko fundacijo za prehrano (BNF), gradijo pa na Lidlovem partnerstvu z organizacijo WWF.

Logotip bodo v trgovinah predstavili v naslednjih šestih mesecih in bo na več kot 100 izdelkih zasebne blagovne znamke trgovca, vključno s sadjem in zelenjavo, polnozrnatimi žiti in beljakovinsko bogatimi rastlinskimi izdelki.

Zavezali so se, da bo do leta 2030  kar 10 % izdelkov zasebne blagovne znamke izpolnjevalo merila »Živi dobro« in prejelo tako oznako.

Predstavitev novega logotipa je odgovor na raziskavo, ki sta jo naročila Lidl in Planeatry Alliance in ki je pokazala, da več kot štiri od petih anketirancev meni, da je zdrava prehrana pomembna,  več kot tri četrtine jih pravi, da potrebujejo pomoč pri iskanju zdravih izdelkov.

»Kot supermarket moramo iti še korak dlje, če resno želimo podpirati bolj zdravo življenje in hkrati izpolnjevati zaveze glede neto ničelne emisije. Razširiti moramo pogled na zdravje in upoštevati zdravje planeta in ljudi, preseči ozke razlage in podpreti širši prehranski sistem. Ponosni smo, da predstavljamo nov logotip Live Well, ki gradi na vodilni zavezi v panogi in temelji na rastlinski prehrani, ki smo jo napovedali v začetku letošnjega leta. Da se do leta 2050 uskladimo s planetarno prehrano,« je dejal Richard Bourns, glavni komercialni direktor pri Lidlu VB.

Vir: InStore

Foto: Lidl VB