Ta poteza je odgovor na raziskavo med britanskimi potrošniki, ki je pokazala, da narašča povpraševanje po bolj zdravih možnostih hrane, zlasti tistih z manj sladkorja in soli.
Nova različica kečapa je del širše strategije podjetja Kraft Heinz, katere cilj je zmanjšati uporabo sladkorja za več kot 27.000 ton po vsem svetu in zadovoljiti povpraševanje po izdelkih, ki so boljši za vas.
"Potrošniki pogosto pričakujejo, da bodo izdelki z oznako nič imeli šibkejši okus, saj nič pogosto pomeni manj. To smo želeli popolnoma obrniti in ustvariti kečap, ki ponuja več tistega, kar imate radi, tudi z manj sestavinami," je dejala Alexandra Bayet, direktorica inovacij za kečap v Evropi.
Nov izdelek je na voljo v vseh trgovinah Sainsbury's po vsej Veliki Britaniji, pričakujejo pa, da bo naslednji mesec na voljo tudi v drugih trgovskih verigah.
Vir: InStore
Foto: Kraft Heinz