Poročilo o stanju prigrizkov, ki so ga naredili v sodelovanju z anketo:"The Harris Poll", spremlja stališča in vedenje tisočev potrošnikov pri uživanju prigrizkov v 12 državah.
Raziskave iz leta 2024 tako kažejo, da se skoraj vsi potrošniki osredotočajo na nadzor velikosti porcij in zmernost pri uživanju:
Zavestna in odgovorna poraba: 96 % potrošnikov po vsem svetu pravi, da uporabljajo koncept zavestne in odgovorne porabe prigrizkov, 79 % pa, da imajo prigrizki večji pomen, če jih uživajo na tak način.
Senzorične izkušnje: 81 % potrošnikov pravi, da so pozorni na senzorične izkušnje, uživajo v okusu in teksturi.
Porcije so prednostna naloga: 69 % potrošnikov po vsem svetu išče prigrizek z nadzorovano velikostjo porcije.
Potrošniki se vse bolj zavestno odločajo o načinu uživanja svojega najljubšega prigrizka. Iščejo ravnovesje med užitkom in dobrim počutjem telesa in to je tisto, kar vodi k premiku in konceptu zavestne in odgovorne prehrane.
Manjše porcije omogočajo, da uživate v najljubših prigrizkih, ne da bi pretiravali.
"Mnogi potrošniki postajajo bolj ozaveščeni o svojih prehranjevalnih navadah, hkrati pa vadijo uživanje v svojem najljubšem prigrizku,"je dejala Melissa Davies, višja vodja v sektorju Global Insights & Trendspotting pri Mondelēz International.
Dodatne informacije o poročilu o stanju prigrizkov so na voljo na povezavi TUKAJ.
Vir: InStore
Foto: Mondelēz International