Španija: Carrefour bo do konca leta odprl 100 trgovin

Svetovne

18.06.2025

Francoski Carrefour namerava še letos podvojiti prisotnost v Španiji z odprtjem 100 novih trgovin in ustvarjanjem 700 novih delovnih mest.

Ta poteza je del širše širitvene strategije podjetja Carrefour, ki je od leta 2019 odprl 691 trgovin, s čimer je vodilni v odpiranju trgovin in ima že več kot 1600 objektov, kar predstavlja naložbo v višini 150 milijonov evrov, poroča revija ESM.

Ta pristop je odgovor trgovca na vse večji pritisk regionalnih verig supermarketov in prevlado Mercadone, ki je leto 2024 končala s 1614 trgovinami.

Kljub prejšnjim prizadevanjem za širitev je tržni delež Carrefourja ostal nespremenjen in znaša 9,8 %, precej zaostaja za Mercadono, ki ima 26,6 %.

Zaostajata tudi Lidl in Eroski s 6,5- oziroma 4,3-odstotnim tržnim deležem, kažejo zadnji podatki Kantarja.

Želje potrošnikov so usmerjjene k regionalnim verigam z lokalnimi koreninami in široko ponudbo lokalnih izdelkov, kar se odraža v 18-odstotnem tržnem deležu teh akterjev. Podatki delodajalskega združenja Assedas kažejo, da se je število regionalnih trgovin s 3.750 leta 2021 povečalo na današnjih 4.130.

Skladno s tem se v Carrefouru usmerjajo predvsem v trgovine manjšega formata Carrefour Express, ne pa v hipermarkete, da bi bili bližje kupcem in ponudili konkurenčne cene. Do tega trenutka je Carrefour odprl že 46 trgovin.

Prodaja Carrefourja v Španiji se je v prvih treh mesecih leta 2025 povečala za 1,4 %, zaradi 2,5-odstotnega povečanja prodaje živil, kar je izboljšanje v primerjavi z 1,8-odstotnim povečanjem v četrtem četrtletju 2024.

Vir/Foto: InStore