Francija: Carrefour je bil med trgovci vodilni po rasti tržnega deleža v maju

ANALIZA

Svetovne

17.06.2025

Največji porast tržnega deleža v štirih tednih do 18. maja je skupina Carrefour po zadnjih podatkih Kantar zabeležila v Franciji, in sicer z 2,1-odstotno rastjo, poroča revija ESM.

Carrefourju sledita Les Mousquetaires, ki je svoj tržni delež povečal za 1 % in Auchan Retail z 0,4-odstotno rastjo. Učinki prevzemov so delno vplivali na rast tržnega deleža vseh treh družb, so sporočili iz Kantarja.

Coopérative U je prav tako zabeležil 0,7-odstotno rast in dosegel 12,8-odstotni tržni delež, k čemur je prispevala integracija trgovin Schiever. V tem obdobju je ta trgovska veriga pridobila skupno kar 413.000 kupcev.

Nasprotno pa je E.Leclerc zabeležil 0,2-odstotni padec tržnega deleža, kar gre pripisati izključno izgubi strank, poroča revija ESM. Spletno poslovanje te trgovske verige je zabeležilo več kot 10-odstotno rast naročil, njihove trgovine pa so v tem obdobju zaradi povečane konkurence izgubile okoli 377.300 kupcev. Vseeno v kategoriji živil ostaja zvestoba kupcev tej trgovski verigi najvišja in sicer 55,3-odstotna.

Lidl in Aldi sta zaradi povečane zvestobe kupcev povečala tudi svoj tržni delež, za 0,1 %.

Vir/Foto: InStore