Osnovna dejavnost družbe je v tem obdobju zabeležila 0,3-odstotno rast obsega prodaje, kar je spodbudila močna uspešnost na trgih v razvoju, kjer je družba zabeležila 10,7-odstotno rast prihodkov, na 1,04 milijarde funtov, piše v sporočilu družbe.
V Evropi poročajo o povečanju tržnega deleža, pri čemer se je osnovna neto prodaja zmanjšala za 1,7 %, na 898 milijonov funtov, medtem ko so v Severni Ameriki dosegli rast deleža zahvaljujoč inovacijam ob nestanovitni makroekonomski situaciji in oslabljenem zaupanju potrošnikov, pri čemer je osnovna neto prodaja padla za 0,9 %.
Rast kategorije v Severni Ameriki je posledica prodaje čistil in razkužil zraka Lisol, na Kitajskem ša rast poganjajo kondomi Durex s hialuronsko kislino, medtem ko v Evropi poročajo o pozitivnem učinku uvedbe prvih nitrilnih kondomov Durex na svetu.
"Dosegli smo solidno prvo četrtletje, ki so ga poganjale ključne blagovne znamke, z nadaljevanjem močne rasti na nastajajočih trgih. Še naprej izvajamo strategijo, da Reckitt postane najučinkovitejše podjetje svetovnega razreda za zdravje in higieno potrošnikov, ki ga vodijo povečane naložbe, inovacije in program: "Gorivo za rast". Naš portfelj blagovnih znamk z visoko rastjo in visokimi maržami je temelj odpornosti in tako ohranjamo napovedi za celotno leto 2025, hkrati pa priznavamo zahtevnejše makroekonomske obete," je dejal Kris Licht, izvršni direktor Reckitta.
V letu 2025 družba pričakuje rast čistih prihodkov na ravni skupine, v razponu od 2 % do 4 %, pri čemer je ciljna rast čistih prihodkov v osnovni dejavnosti v razponu od 3 % do 4 %.
Vir: InStore
Foto: Reckitt Benckiser