ZK: Stella Artois v novi kampanji slavi trenutke, na katere se splača čakati

Svetovne

16.04.2025

Blagovna znamka Anheuser-Busch InBev je lansirala novo OOH kampanjo s šaljivim pogledom na univerzalno izkušnjo navigacije po polnem baru.

Kampanja z imenom "Claustrobars" vključuje fotografije svetovno znanega fotografa Alea Burseta in so jo razvili v sodelovanju z agencijo Grey Londo.

"Claustrobars" prikazuje znani prizor, obiskovalci bara stojijo z ramo ob rami in poskušajo dobiti pijačo. Toda sredi kaosa ena oseba mirno uživa v kozarcu piva Stella Artois.

"Ta kreativna ideja v celoti odraža vrhunsko bistvo znamke Stella Artois. Izraža pristen vpogled kot del naše platforme: »Okusi vredni več«, s poudarkom na tem, da so nekateri trenutki vredni posebenega truda, na primer prebijanje skozi množico v baru, še posebej, ko vas čaka odlično natočeno pivo Stella Artois," je dejal Tim Ovadia, globalni podpredsednik Stella Artois.

"Dolga leta smo bili tudi sami mrki, zakrčeni gostje na fotografijah. Zato smo mislili, da je čas, da nekdo nekaj ukrene glede tega  ali vsaj ustvari kampanjo s plakati," sta povedala Aaron McGurk in Chris Lapham, kreativna direktorja pri agenciji Grey London.

Digitalni in OOH oglasi bodo postavili ob najbolj prometnih lokalih v Londonu, Čilu in Braziliji, kampanja pa bo tudi na družbenih omrežjih in digitalnih platformah.

Vir: Mala črna knjižica
Foto: Stella Artois