Iz AB InBeva so Beatbox, znamko, znano predvsem po sadnih alkoholnih punčih, opazovali že nekaj časa, zdaj pa je posel uradno sklenjen. Ujema se s strateškim premikom pivskega velikana k izdelkom z drugačno ciljno skupino in večjim prometom kot tradicionalne blagovne znamke piva. Gre za kategorijo, »Beyond Beer«, poroča Retail Deatil.
Blagovna znamka BeatBox, ki doživlja hitro rast, je leta 2020 prodala 380.000 paketov, do leta 2022 pa je ta številka narasla na skoraj dva milijona, poroča VinePair.
Po poročanju Beer Business Daily naj bi BeatBox do konca leta 2025 distribuiral več kot 12 milijonov paketov, zaradi česar je izjemno privlačna tarča za Anheuser-Busch InBev.
Po navedbah vira, ki je blizu pogajanjem, bi lahko posel z BeatBoxom ocenili na približno 700 milijonov.
| Anheuser-Busch InBev SA/NV, AB InBev, je belgijsko večnacionalno podjetje za pivovarstvo in pijačo s sedežem v Leuvenu v Belgiji in je največja pivovarna na svetu. |
Vir: Retail Detail
Foto: BeatBox


