ZK: Co-op znižuje veleprodajne cene izdelkov lastne blagovne znamke

Svetovne

16.04.2025

Iz Co-op Wholesala so napovedali naložbo v višini 800.000 GBP za znižanje veleprodajnih cen (WSP) za ključne izdelke trgovskih blagovnih znamk.

Ta pobuda bo podvojila število ključnih izdelkov Co-op s konkurenčnimi cenami, s 50 na več kot 100 linij, s čimer bomo neodvisnim trgovcem na drobno zagotovili še večjo izbiro vsakodnevnih izdelkov po boljših cenah, piše v sporočilu podjetja.

"Zavedamo se pritiskov s katerimi se soočajo neodvisni trgovci na drobno in vemo, kako pomembna ostaja vrednost. Zato ostajamo zavezani, da jim zagotovimo najboljše možne veleprodajne cene, da lahko svoje poslovanje razvijajo na trajnosten način. Ta naložba je pomemben korak, da ponudimo visokokakovostne izdelke po cenah, ki trgovcem na drobno pomagajo ostati konkurenčni in se odzivati ​​na potrebe strank,"je dejala Katie Secretan, izvršna direktorica Co-op Wholesale.

Na podlagi prodajnih podatkov so določili najpomembnejše izdelke za neodvisne trgovce. V povprečju so veleprodajne cene znižali za 3 %, pri nekaterih linijah pa tudi do 18,5 %, na primer znižanja za 1,65 funta za mešane paprike Co-op, 2,99 funta za čokoladne piškote Co-op in 0,48 funta za 12 velikih britanskih jajc iz proste reje.

Velike popuste so zabeležili tudi v kategoriji pijač.

Vir/Foto: InStore