Guinness je tradicionalne digitalne oglasne "okrepil" z interaktivnim »Guinness Street Studiom« za snemanje izdelkov v realnem času. Ustarili so prepričljive oglase, ki so jih režirali in oblikovali mimoidoči.
Inovativna kampanja, ki so jo razvili skupaj s kreativno agencijo Fred & Farid Shanghai, je močno povečala vključenost blagovne znamke in prodajo po vsej Kitajski.
»Kitajski potrošniki zaupajo tistemu, kar lahko sami preverijo. Guinnessov ulični studio premošča vrzel med oglaševanjem in resničnostjo ter ustvarja pristne vsebine iz resničnih izkušenj potrošnikov,« je po končani kampanji povedal Feng Huang, soustanovitelj in izvršni kreativni direktor podjetja Fred & Farid Shanghai.
S tridnevno marketinško akcijo so mimoidočim natočili 2000 litrov piva in ustvarili več kot 100 ur vsebin, število kupcev Guinnessa pa se je povečalo za 85 odstotkov.
V primerjavi z lanskim letom se je prodaja povečala za 110 odstotkov, kar 384-odstotno pa je povečanje iskanja blagovne znamke na aplikaciji RedNote in 136-odstotno na platformi TikTok. Kar 22900 je bilo na novo vključenih kupcev, kar pomeni 190-odstotno povečanje v primerjavi s preteklim letom.
Vir: MM
Foto: Guinness