SLO bocni levo
SLO bocni desno

Svet: V Mondelēz Internationalu razkrivajo, kako delitev prigrizkov povezuje ljudi

Svetovne

28.03.2025

Mondelēz International, Inc. je v svojem šestem letnem poročilu o stanju prigrizkov, v globalni študiji potrošniških trendov, ki ponuja letni vpogled v to, kako se potrošniki odločajo o prigrizkih, objavil nove ugotovitve o povezavi med konceptom prigrizkov in obliko izražanja ljubezni.

Rezultati raziskave kažejo, da se 71 % potrošnikov po vsem svetu strinja, da je delitev prigrizka z drugimi oblika izražanja ljubezni.

Poročilo o stanju prigrizkov, ki so ga razvili v sodelovanju z "The Harris Poll", spremlja razmerja in vedenje tisočih potrošnikov do prigrizkov v 12-tih državah. Ugotovitve raziskave iz leta 2024 kažejo, da potrošniki s prigrizki vse bolj izražajo ljubezen tako do drugih, kot do sebe.

Prigrizek kot izraz ljubezni: Ljubezen se lahko izrazi na več načinov, včasih pa tudi s preprostim veseljem ob delitvi prigrizka. Kar 71 % potrošnikov po vsem svetu se strinja, da je »deliti prigrizek z drugimi izraz ljubezni«, kar je 8 % več kot leta 2023. Odstotek je še višji med milenijci in pripadniki generacije Z.

Prigrizki so način povezovanja z drugimi: Potrošniki so vse bolj osredotočeni na povezavo, ki jim jo prigrizki zagotavljajo, saj 64 % anketirancev redno uživa prigrizke, da bi se povezali z drugimi. Kar 93 % se jih strinja, da se vedno najde kak prigrizek, ki je primeren za "skupno rabo".

Podarite si trenutek pozornosti in ljubezni: Mlajše generacije pogosteje vidijo prigrizke kot obliko skrbi zase, generacija Z in milenijci pa se pogosteje odločijo za prigrizke, da izboljšajo svoje razpoloženje, najdejo odmerek tolažbe ali premagajo stres.

"Hrana ima moč, da povezuje ljudi in spodbuja občutek bližine," je dejala Melissa Davies, višja vodja sektorja Global Insights & Trendspotting pri Mondelēz International in dodala, da potrošniki dajejo prednost času za užitek, a si tudi prizadevajo deliti veselo izkušnjo z drugimi.

Mondelēz International ostaja vodilni v industriji prigrizkov s prilagajanjem na spreminjajoče se potrošniške navade in si prizadeva zagotoviti, da je vsak prigrizek priložnost za povezovanje z zavestnim in odgovornim uživanjem.

Dodatni vpogledi iz poročila o stanju prigrizkov so na voljo na spletni strani: www.mondelezinternational.com/stateofsnacking/.

Vir: InStore

Ilustracija: Mondelēz International