SLO bocni levo
SLO bocni desno

Na Tušu so imeli lep obisk

Slovenija

27.03.2025

Danes so upravo Tuša obiskale študentke 2. letnika Šole za hortikulturo in vizualno umetnost Celje.

Ker želimo, da bodoči mladi zaposleni zares dobijo vpogled v delovanje trgovskega podjetja in posameznih oddelkov, smo jim postregli tako s teorijo kot prakso, so zapisali na Tuševi Linkedin strani.

Direktorica marketinga Danijela Lakicevic je na primeru Tuš Bricks predstavila, kako izvesti lojalnostno akcijo in ustvariti 360-stopinjsko marketinško kampanjo, uspeh katere je vedno odvisen tudi od izpostavljenosti na prodajnem mestu. 

Obisk je namreč potekal v okviru predmeta Upravljanje s prodajnim prostorom in zato je Janez Srebot študentkam  iz prve roke predstavil naloge Službe za upravljanje s prostorom, obiskale pa so tudi Tuš hipermarket Planet Celje, kjer so si lahko v povezavi s teorijo še v praksi ogledale postavitev izdelkov in marketinških označitev na prodajnem mestu.  

Vir/Foto: Tuš Linkedin