SLO bocni levo
SLO bocni desno

GoWit in Ceneje! odpirata vrata novemu načinu oglaševanja

Slovenija

25.03.2025

GoWit, vodilni globalni ponudnik omnichannel tehnologije trgovskih medijev (ang. Retail Media), se uradno povezuje s skupino Heureka Group (katere del je tudi Ceneje!), ključnim igralcem v spletni prodaji in največjo platformo za primerjavo cen v Srednji in Vzhodni Evropi (CEE).

To partnerstvo predstavlja pomemben mejnik v digitalnem oglaševalskem okolju, saj odpira nove priložnosti za blagovne znamke, trgovce in spletne prodajalce, da dosežejo svoje letne cilje preko dodelanih rešitev trgovskih medijev (ang. Retail Media).

Kaj sploh so “Retail Media”? 

Ste opazili, kako vidite oglase za izdelke med nakupovanjem na spletnih straneh kot je npr. Amazon? To je Retail Media oglaševanje – oglaševanje na platformi za commerce/prodajo. Oglaševalec bi lahko torej ciljal na tisti del prodajnega lijaka, kjer se koncentrirano nahajajo kupci tik pred samim nakupom.

V osnovi na slovenskih tleh platformi delujeta na isti princip kar kupcem omogoča, da na enem mestu primerjajo cene in izdelke iz vseh trgovin v Sloveniji. Ekipi največjega spletnega primerjalnika cen v Sloveniji se je zdelo zdel edini pameten korak naprej, da posodobi platformo in z integracijo GoWit, ponudi tovrstno oglaševanje tudi v lokalnem okolju.

Strateško partnerstvo za natančno oglaševanje

O partnerstvu je spregovoril David Čreslovnik, generalni direktor podjetja Ceneje!, ki pravi: “GoWit integracija omogoča blagovnim znamkam, da svoje izdelke predstavijo pravim kupcem v trenutku, ko ti aktivno iščejo rešitve. S tem ne le povečajo svojo vidnost in prodajo, temveč tudi neposredno podpirajo svoje spletne trgovce, saj nanje usmerjajo relevantne obiskovalce. Za blagovne znamke to pomeni večjo učinkovitost oglaševanja, saj dosežejo točno tiste kupce, ki so pripravljeni na nakup. Namesto širokega, manj učinkovitega oglaševanja, GoWit omogoča ciljno izpostavitev izdelkov v trenutku, ko imajo največji vpliv.” pravi David Čreslovnik, direktor podjetja Ceneje!

Za podjetja to pomeni, da pogosto dobijo boljše rezultate za denar, ki ga porabijo za oglaševanje, ker dosežejo prave ljudi ob pravem času.” 

Tako trgovski mediji predstavljajo veliko večjo priložnost kot zgolj prodaja oglasnega prostora ob inventarju izdelkov. Gre za eno redkih, če možnosti pristopa "celotnega lijaka", kar pomeni upoštevanje vseh scenarijev kje v nakupni poti se potrošnik nahaja in kako ga najbolje nagovoriti. 

Prednosti za blagovne znamke, trgovce in kupce

Prednosti takšnega oglaševanja pa niso namenjene samo oglaševalcem. “Tudi kupci imajo od tega korist – hitreje najdejo izdelke, ki ustrezajo njihovim potrebam, kar izboljša njihovo nakupno izkušnjo, hkrati pa jih platforma usmeri neposredno v preverjene spletne trgovine, kjer lahko varno opravijo nakup. Z GoWit blagovne znamke ne le gradijo prepoznavnost, ampak tudi aktivno sodelujejo pri izboljšanju nakupnega procesa – v korist sebe, trgovcev in kupcev.” še dodaja Čreslovnik.

Pomembnosti sodelovanja se zaveda tudi CEO GoWit, Emrah Adsan in pravi: “Partnerstvo s skupino Heureka predstavlja ključni korak v našem poslanstvu, da na novo opredelimo oglaševanje v Retail Media v Srednji in Vzhodni Evropi. Ko digitalno oglaševanje vse bolj pridobiva na moči v regiji, ki je med najbolj dinamičnimi trgi digitalnega oglaševanja v Evropi, si GoWit prizadeva blagovnim znamkam in trgovcem na drobno zagotoviti enotno in zmogljivo oglaševalsko platformo, ki jih brez težav poveže s ciljnimi kupci ter podpre z visokimi prihodki od oglaševanja.”

Predstavitev v Zagrebu 11.aprila

Partnerstvo ter produkt bodo prvotno demonstrirali v živo, 11. aprila v Zagrebu, kjer bodo tudi predstavili pomen tovrstnega oglaševanja, njegov pričakovani vpliv na trg in rezultate testne kampanje.

Vir/Foto: Ceneje.si